تبریزی 1,800,000,000 تومان!

باشگاه ذوب‌آهن در پی درخواست باشگاه استقلال تهران مبنی بر رضایت انتقال مرتضی تبریزی به استقلال مبلغ رضایت‌نامه مهاجم خود را 1 میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد.

باشگاه ذوب‌آهن در پی درخواست باشگاه استقلال تهران مبنی بر رضایت انتقال مرتضی تبریزی به استقلال مبلغ رضایت‌نامه مهاجم خود را 1 میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش فارس، در روزهایی که همه تیم‌های لیگ برتری آخرین تمرینات خود را برای آماده شده در لیگ هجدهم انجام می‌دهند، همچنان بازار نقل و انتقالات و شایعات پیرامون آن داغ است.

اگر انتقال محسن مسلمان از پرسپولیس به ذوب‌آهن را بمب نقل و انتقالاتی داخلی بدانیم، انتقال مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن به استقلال می‌تواند بمب خبری دیگری باشد؛ انتقالی که از ابتدای فصل شایعات پیرامون به آن مطرح بود.

باشگاه استقلال که در جذب مهاجم همدانی و جوان ذوب‌آهن مُصر بوده است، نامه‌ای را به باشگاه ذوب‌آهن ارسال می‌کند و اعلام آمادگی برای جذب این بازیکن را مطرح می‌کند.

سعید آذری و باشگاه ذوب‌آهن هم که از دیرباز در زمینه عقد قراردادهای قوی و منطقی با بازیکنان پیشتاز بوده است، نمی‌خواهد به راحتی و مفت مهاجم گل‌زن تیمش را از دست بدهد و قیمتی برای آن اعلام کرده است که برق از چشمان مشتریان این بازیکن می‌پراند.

البته آذری با درایت و هوش اصفهانی خود به این فکر می‌کند که در صورت از دست دادن تبریزی باید حداقل دو مهاجم خوب جذب کند که با توجه به آغاز لیگ امکان جذب بازیکن داخلی نیست و باید نیاز خود را از خارج تامین کنند.

از همین رو طی نامه‌ای رسمی مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن را یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرده‌اند که با یک حساب ساده و به نرخ ارز دولتی هم اگر حساب کنیم، می‌شود 428 هزار دلار که باتوجه به شرایط فعلی با این مبلغ نمی‌توان بازیکن خارجی درخوری نیز جذب کرد.

مرتضی تبریزی که از ابتدا در همین باشگاه ذوب‌آهن توپ زده است، اکنون یک پیشنهاد جذاب دارد ولی داشتن قرارداد با باشگاه ذوب‌آهن، باشگاهی که خوب می‌داند چگونه با بازیکنان جوانش قرارداد ببندند که در صورت پیدا کردن مشتری حق و حقوق خود را کامل دریافت کند، رسیدن به پیشنهاد جذاب را سخت می‌کند.

اعلام رسانه‌ای مبلغ و متن نامه باشگاه ذوب‌آهن به استقلال هم از ذکاوت‌های مدیران اصفهانی این باشگاه است که در هر صورت یک بازی برد-برد را برای این باشگاه ایجاد می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار