استاندار اصفهان رای خود را به صندوق انداخت‌

استاندار اصفهان دقایقی قبل با حضور در پل خواجو، رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار اصفهان رای خود را به صندوق انداخت‌

استاندار اصفهان دقایقی قبل با حضور در پل خواجو، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رسول زرگرپور در نخستین دقایق رای‌گیری با حضور در رای خود را در صندوق انداخت.

استاندار اصفهان با حضور در پل خواجو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 29 اردیبهشت ماه روز تجلی مردم سالاری دینی ملت بزرگ و با عظمت ایران است که ابهت و بزرگی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات میثاق مجدد با رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، افزود: در 38 انتخابات برگزار شده با یک موضوع مواجه بودیم که برخی از رای دهندگان ترجیح می‌دادند در ساعات آخر رای خود را به صندوق بیاندازند که این مشکلاتی را از نظر قانونی و اجرایی پدید می‌آورند.

زرگرپور افزود: باید در نخستین زمان کار نیک را انجام داد و با اقتدا به مقام معظم رهبری رای خود را در نخستین ساعات رای خود را به صندوق بیندازند.

وی بیان کرد: از همه 3 میلیون و 500 هزار واجد شرایط استان که امروز در رای‌گیری شرکت می‌کنند می‌‌خواهیم، زودتر اقدام کنند تا مجبور به تمدید زمان نشویم.

استاندار اصفهان ادامه داد: امیدوار هستیم که انتخابات با امنیت و آرامش و سلامت کامل و با شکوه و ابهتی را در کشور و استان اصفهان داشته باشیم و آرزو می‌کنم سبب وحدت و انسجام کشور شود.

وی در پیام خود به 76 هزار رای اولی استان اصفهان گفت: از رای اولی‌ها می‌خواهیم بلوغ سیاسی خود را امروز پای صندوق‌های رای جشن بگیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار