۵۸ مرکز نیکوکاری در اصفهان فعال است

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۵۸ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان فعال است و افزایش این مراکز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۵۸ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان فعال است و افزایش این مراکز در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ایمنا، محمدرضا متین پوربابیان اینکه ۵۸ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان فعالیت دارد، اظهار کرد: این مراکز با ساختاری خودگردان به‌منظور تسهیل در شناسایی نیازمندان واقعی هر منطقه، چابکی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و افزایش دقت و کارآیی در توزیع و ارائه خدمات حمایتی نقدی و غیر نقدی در کمترین زمان و تحت نظارت کمیته امداد اصفهان فعالیت دارند.
وی میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده توسط مراکز نیکوکاری استان اصفهان در سه ماهه امسال را بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این میزان کمک به شکل صدقه، زکات، کمک‌های مستقیم، سبد کالا و بر اساس نیاز افراد تحت حمایت، توسط مردم خیر اصفهان در اختیار این مراکز قرارگرفته است.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از برنامه این نهاد برای گسترش این مراکز خبر داد و گفت: در سال جاری ۵۶ مرکز دیگر به مراکز نیکوکاری استان اصفهان افزوده می‌شود.
وی بابیان اینکه بیشتر مراکز نیکوکاری در مساجد و تحت نظارت امام جماعت محل و یا امام‌جمعه شهر شکل‌گرفته‌اند، گفت: مسجد زیرساخت آماده‌ای است که در نقطه‌به‌نقطه استان وجود دارد و با سازمان‌دهی و تشویق و حمایت از فعالان محلی عرصه خیر و احسان می‌توان از این ظرفیت عظیم برای یاری‌رسانی هر چه بیشتر و مؤثرتر به نیازمندان جامعه استفاده کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار