مشارکت حداکثری راهبرد اساسی جمهوری اسلامی است

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: راهبرد اساسی کشور جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری تحقق پیدا می‌کند، با یک رای بیشتر اقتدار و عظمت ایران بالا می‌رود و سبب شادی روح حضرت امام خمینی (ره) و شهدا می‌شود.

مشارکت حداکثری راهبرد اساسی جمهوری اسلامی است

محسن آذر افروز صبح امروز در حاشیه حضور در پای صندوق‌ رأی برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری تحقق پیدا می‌کند، حتی با یک رأی بیشتر اقتدار و عظمت ایران بالا می‌رود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات سبب شادی روح حضرت امام خمینی (ره) و شهدا می‌شود، افزود: کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر با حضور در مناطق رزمایش در منطقه اصفهان حضور دارند و با پیش بینی صندوق‌های رأی در ساعات اولیه مشغول رأی دادن هستند.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با توصیه به مردم جهت شرکت در انتخابات تصریح کرد: حضور پرشور در انتخابات یک واجب شرعی است و مشارکت در انتخابات همانند نماز اول وقت فضیلت و برکات بسیار دارد.

آذر افروز یاد آور شد: انتخابات یک واجب شرعی است که در همان ساعت های ابتدایی باید آن را به‌جا آورد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات صرف نظر از مشارکت حداکثری یک بصیرت کامل نیاز دارد، خاطر نشان کرد: در انتخاب فرد اصلح باید کسی را انتخاب کرد که در خط مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) باشد و همچنین مشارکت حداکثری در کنار بصیرت و فرد اصلح نمود پیدا می کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار