ارزانی: امیدواریم شور و نشاط ها به صندوق رای منتهی شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: حضور در این دوره از انتخابات همچون دوره‌های قبلی طی 38 سال گذشته حداکثری خواهد بود و شور و نشاط ایجاد شده در شهرها نیز نشان از مشارکت بالا دارد و امیدواریم که این شور و نشاط به صندوق‌های رأی منتهی شود.

ارزانی: امیدواریم شور و نشاط ها به صندوق رای منتهی شود



حبیب رضا ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، در خصوص حضور و مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم خوب می‌دانند مدلی که ما برای اداره حکومت داریم مدل سرآمد جهان است چراکه نظام در این حکومت توسط مردم و با رأی انتخاب شده است.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا رأی به جمهوریت و اسلامیت با این آرا وجود ندارد و به همین دلیل پس از سال‌ها مشارکت بهترین پشتوانه برای جمهوریت و اسلامیت کشور است و مردم با حضور بالای خود همیشه اعلام کرده‌اند که به این مدل علاقه دارند و حاکمیت اسلام و ولی‌فقیه را با حضور تأیید می‌کنند و یک پشتوانه عظیم برای نظام خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: مشارکت بالا باعث می‌شود تا نظام جمهوری اسلامی به اهداف تعیین شده خود برسد و تلاش برای حضور زیبا و بیشتر مردم نیز موجب می‌شود تا فرد منتخب پشتوانه خوبی داشته باشد.

ارزانی تصریح کرد: حضور در این دوره از انتخابات همچون دوره‌های قبلی طی 38 سال گذشته حداکثری خواهد بود و شور و نشاط ایجاد شده در شهرها نیز نشان از مشارکت بالا دارد و امیدواریم که این شور و نشاط به صندوق‌های رأی منتهی شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار