بودجه تعریف شده برای کشتی نداریم

دبیر هیئت کشتی استان اصفهان گفت: برای کشتی و هیئت آن بودجه‌ای تعریف نشده که این موضوع مشکلات کشتی را زیاد کرده است.

دبیر هیئت کشتی استان اصفهان گفت: برای کشتی و هیئت آن بودجه‌ای تعریف نشده که این موضوع مشکلات کشتی را زیاد کرده است.
ابوذر شیرانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت اسپانسر در ورزش کشتی اظهار کرد: درکشتی اسپانسر به صورت مقطعی وجود دارد و اسپانسری که دائمی باشد متاسفانه نداریم. همچنین برای این ورزش و هیئت کشتی بودجه تعریف شده‌ای نداریم که این مساله مشکلات این ورزش را زیاد می‌کند. اگر هیئت بودجه‌ای مشخص را در اختیار داشت، می‌توانست از قبل برای برنامه ریزی‌های خوبی حتی برای سال‌های آینده داشته باشد.
وی در رابطه با وضعیت کشتی نوجوانان و نونهالان در اصفهان گفت: شرایط بسیار بهتر از قبل شده است، در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور که چندی پیش برگزار شد تیم اصفهان توانست دو مدال برنز در کشتی فرنگی و آزاد به دست آورد و در بین 10 استان برتر قرار گیرد.
دبیر هیئت کشتی افزود: در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی امید مقام دوم و سومی را توانستیم کسب کنیم. در بزرگسالان نیز مقام دوم و سوم کشور را نیز داریم شیرانی با اشاره به این که اصفهان ملی پوش در کشتی ندارد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اصفهان یکی از شهرهایی بود که همواره در کشتی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است، اما چند سالی است که یا ملی پوش نداریم یا به صورت تک مهره‌ای بوده‌ایم و می‌توان گفت در اصفهان تیم خیلی خوبی نداریم.
وی در ادامه تاکید کرد: خیلی از عوامل در سیر نزولی اصفهان می‌توانند تأثیر گذار باشند، ولی مهم‌ترین عامل در این چند سال گذشته، بحث مدیریتی در این زمینه است که سوء مدیریت در این چند سال اخیر احساس می‌شود. کمبود زیر ساخت‌های مناسب هم یکی دیگر از علت‌های عملکرد ضعیف اصفهان است.
وی در خصوص رنکینگ اصفهان ادامه داد: در سال 95 از بین 34 تیم اصفهان مقام 13 را اصفهان توانست کسب کند و رنکینگ سال 96 هنوز اعلام نشده است. به نوعی می‌توان گفت اصفهان در کشتی آزاد از سطح اول کشور دورتر شده اما در کشتی فرنگی وضعیت بهتری داریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار