حضور پرشور مردم نشانه عزم جدی در تعیین سرنوشت است

شهردار اصفهان گفت: صف های طولانی در کنار شعب اخذ رای نشان از حماسه اصفهانی ها در انتخابات پیش رو و عزم مردم در تعیین سرنوشت خود دارد.

حضور پرشور مردم نشانه عزم جدی در تعیین سرنوشت است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد صبح جمعه با حضور در شعبه اخذ رای میدان امام اصفهان (مسجد شیخ لطف الله) اظهار داشت: امروز روز سرنوشت سازی برای کشور و اصفهان است چراکه دو انتخابات مهم سرنوشت ‌ساز برای کشور و شهرها و روستاها را در پیش داریم و در اصفهان نیز انتخابات میان دوره‌ای مجلس نیز انجام می شود.

وی با بیان اینکه نخستین بار است که در اصفهان شاهد سه انتخابات هم زمان هستیم، افزود: انتخابات پادزهری برای زهرهای مکرر و مختلف دشمنان است و بر اساس حضور پرشور مردم بسیار مهم است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه انتخابات شوراها برای تعیین تکلیف شهرها و روستاها بسیار مهم است، تاکید کرد: امیدواریم نظام شهرها با حضور پر رنگ افراد شاخص کارآمد و متخصص شکل بگیرد و رئیس جمهور اصلح انتخاب شود تا هم شهرها و هم روستا و کشور شاهد مدیریت بهینه باشیم.

وی ادامه داد: ضروری است اول وقت این وظیفه مهم را انجام دهیم تا با شورآفرینی در کشور مردم نیز ترغیب به حضور در این انتخابات مهم شوند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: به پل خواجو ودیگر شعب اخذ رای سر زدیم که صف های طولانی را مشاهده کردیم که نشان از حماسه اصفهانی ها در انتخابات پیش رو است.

وی اضافه کرد: این حضور پرشور احتمال تمدید رای گیری را تقویت می کند و نشان از عزم مردم در تعیین سرنوشت خود دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار