نوروزی: جامعه آموزش‌دیده نیست

شهردار اصفهان گفت: اگرچه آموزش‌های خوبی در جامعه داده می‌شود اما این آموزش‌ها آنچه موجب توانمندی جامعه بشود نیست.

شهردار اصفهان گفت: اگرچه آموزش‌های خوبی در جامعه داده می‌شود اما این آموزش‌ها آنچه موجب توانمندی جامعه بشود نیست.
به گزارش ایسنا قدرت‌الله نوروزی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: جوانان اصفهانی در مسابقات ملی مهارت جوایز خوبی را کسب کرده‌اند و فکر می‌کنم تشویق و حمایت آنها سایر جوانان را به حضور جدی در این زمینه سوق می‌دهد.
وی ادامه داد: امروز توانمندسازی وظیفه اصلی همه دانشگاه‌ها است و باید این مساله معیار عمل دانشگاه باشد. با این شیوه جوان فارغ‌التحصیل دیگر نگران اشتغال آینده خود نیست. اگرچه آموزش‌های خوبی در جامعه داده می‌شود اما این آموزش‌ها آنچه موجب توانمندی جامعه بشود نیست.
شهردار اصفهان تاکید کرد: این شیوه از آموزش باید در همه رشته‌ها اتفاق بیفتد. یک دانشجوی حقوق بعد از فارغ‌الحصیلی توان نوشتن یک لایحه را ندارد چرا که توانمندسازی در دستور کار دانشگاه نبوده است. فارغ التحصیلان در همه رشته‌ها همین مساله را دارند. بسیاری از افراد در تئوری صحبت‌هایی برای گفتن دارند اما در عمل توانمند نیستند.
نوروزی گفت: شهرداری اصفهان باید از امکاناتی که دارد در حوزه مهارت آموزی استفاده کند. این امکانات باید در راستای تقویت توانایی‌های جوانان به گونه‌ای استفاده شود که از پس مشکلات خودشان بر آیند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار