ابیانه از آب آشامیدنی سالم بهره مند شد

دهیار ابیانه گفت: دستگاه کلرزنی اتوماتیک در مدار آب آشامیدنی روستای ابیانه نصب شد.

دهیار ابیانه گفت: دستگاه کلرزنی اتوماتیک در مدار آب آشامیدنی روستای ابیانه نصب شد.محمد عادلی در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: در راستای تامین آب سالم آشامیدنی روستای ابیانه با هماهنگی و مشاوره سازمان آب و فاضلاب روستایی شهرستان نطنز خرید یک دستگاه کلر زن اتوماتیک توسط دهیاری روستا در دستور کار قرار گرفت.
دهیار ابیانه تصریح کرد: با تهیه و انتقال کانکس مورد نیاز جهت نصب تجهیزات به محل در نظر گرفته شده و نصب تجهیزات ذخیره انرژی خورشیدی و مولد انرژی جهت تامین برق مورد نیاز سیستم و همچنین نصب تجهیزات کلرزنی اتوماتیک، این سیستم به صورت آزمایشی در مدار قرار گرفته و شروع به کار کرد.
وی با بیان اینکه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مطابق با استانداردهای مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت، افزود: محل نصب این تجهیزات قبل از تقسیم آب آشامیدنی به منبع پنجعلی و منبع سرپل میرزا هما در نظر گرفته شده است و با نصب و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز و راه اندازی سیستم، مراحل کلرزنی آب آشامیدنی کل روستای ابیانه بر اساس برنامه زمان بندی مشخص و دقیق به صورت اتوماتیک و بدون دخالت اپراتور انجام خواهد شد.
عادلی ادامه داد: برای خرید و استقرار تجهیزات سیستم کلرزنی اتوماتیک تاکنون در حدود ۲۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دهیاری هزینه شده و بخش های دیگری از پروژه شامل فنس کشی و محصور کردن منطقه به منظور افزایش ضریب ایمنی و حفر چاه جذبی در دستور کار دهیاری قرار دارد.
وی ابراز امیدواری کرد: مردم با صرفه جویی و پرهیز از مصارف غیرضروری و هدرفت آب، ضمن رعایت حقوق سایر افراد از لحاظ اخلاقی و توجه به مسئولیت های اجتماعی، امکان بهره‌مندی تمامی افراد را از آب آشامیدنی فراهم کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار