تابش : حضور نداشتن تماشاگران در نتیجه‌گیری سپاهان تاثیر داشت

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به هر حال ما تغییرات زیادی در تیم داشتیم و این طبیعی است که کمی ناهماهنگی در تیم وجود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به هر حال ما تغییرات زیادی در تیم داشتیم و این طبیعی است که کمی ناهماهنگی در تیم وجود داشته باشد.
مسعود تابش در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهارداشت: مساوی هم نتیجه بدی نیست، ولی انتظار پیروزی از سپاهان داشتیم. حضور نداشتن تماشاگران هم در نتیجه بازی بی‌تاثیر نبود و بدون حضور آنها به نظرم بازی بی‌روحی را تماشا کردیم.
وی افزود: بازیکنان ما عادت دارند همیشه مقابل تعداد زیادی تماشاگر بازی کنند و اینکه در این دیدار هیچ هواداری در ورزشگاه حضور نداشت کمی ناراحت کننده بود. به نظرم نباید تیم‌های پرطرفدار لیگ را از حضور تماشاگران محروم کرد. همه جای دنیا دنبال این هستند که تماشاگران را به ورزشگاه بکشانند، ولی ما خودمان آنها را محروم می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد دیدار‌های هفته اول لیگ برتر گفت: من تقریبا همه بازی‌های هفته اول را دیدم و متوجه شدم که همه بازی‌ها در یک سطح بود. همه دیدار‌ها کیفیت لازم را نداشت و البته این امر برای هفته اول طبیعی است.
تابش در خصوص اینکه امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان از عملکرد تیمش در بازی با صنعت نفت راضی نبود و اینکه او گفته باید چند هفته صبر کرد تا تیم نتیجه بگیرد، تصریح کرد: طبیعی است که راضی نباشد. او از تیمش توقع زیادی دارد و می‌خواهد امتیازات را جمع‌آوری کند. منظور قلعه‌نویی در آن صحبت این بود که در هفته‌های آینده تیم هماهنگ‌تری می‌شویم نه اینکه تا چند هفته امتیاز نگیریم. به هر حال ما تغییرات زیادی در تیم داشتیم و این طبیعی است که کمی ناهماهنگی در تیم وجود داشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار