مردم با مشورت افراد مورد اعتماد به فرد اصلح رای دهند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم باید با درایت همیشگی خود و با تحقیق درست در ارتباط با هر کدام از این کاندیداها و مشورت با افراد مورد اعتماد فرد اصلح را برگزینند.

مردم با مشورت افراد مورد اعتماد به فرد اصلح رای دهند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، صبح جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق اخذ رای در مسجد آقاعلی‌بابا با بیان اینکه انتخابات در ایران از دو جنبه برخوردار است، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از بصیرت مردم و اهمیت دادن آنها به امر دخالت در سرنوشت کشورشان است و بر این اساس انتخابات پرشور موجب اقتدار نظام را خواهد بود.

وی افزود: دشمنان از مدت‌های پیش از برگزاری انتخابات برای نا امید کردن مردم از این حضور تلاش می‌کنند و بر این اساس انتخابات از دیگر موجب نا امیدی دشمنان نظام و انقلاب می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز امیدواری از اینکه به لطف الهی مردم از انتخاب خود د سربلند و سرافراز شوند، تاکید کرد: باید دقت کنیم که از میان شش کاندیدای ریاست جمهوری دو نفر انصراف دادند که هر کدام از چهار فرد باقمیانده نقاط قوت و ضعفی دارند.

وی ادامه داد: بر این اساس مردم باید با درایت همیشگی خود و با تحقیق درست در ارتباط با هر کدام از این کاندیداها و مشورت با افراد مورد اعتماد فرد اصلح را برگزینند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار