وحدت و انسجام رمز پیروزی نهایی انقلاب اسلامی است

امام‌ جمعه کاشان مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: وحدت و انسجام رمز پیروزی نهایی انقلاب اسلامی است.

وحدت و انسجام رمز پیروزی نهایی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی دقایقی پیش از انداختن رأی خود به صندوق اخذ رأی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری امروز روز جشن و سرور ملت ایران است و در این روز ملت ایران یک حرکت و شور حماسی دیگری را در تاریخ سبز انقلاب اسلامی بر صفحات انقلاب افزودند.

وی با بیان اینکه این ایام مقارن با عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر است، تصریح کرد: شهر مظلوم خرمشهر که بیش از 500 روز در تصرف اشغالگران رژیم صدام بود در اواخر اردیبهشت سال 61 با انجام عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام آغاز شد و در سوم خرداد به پیروزی نهایی رسیدند.

امام‌ جمعه کاشان افزود: امیدواریم ملت ایران همان‌طور که تا امروز وحدت، صمیمیت، انسجام و برادری را حفظ کردند این راه امام و راه توحید پیدا کند و دشمنان اسلام و بدخواهان ملت ایران را سرجای خودشان بنشاند.

وی مشارکت مردم را در صحنه‌های مختلف انقلاب را عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: در سال 57 دوران دفاع مقدس این ملت بودند که انقلاب اسلامی را اداره کردند.

آیت‌الله نمازی ادامه داد: جوانان ما در مقابل دشمنان و استکبار جهانی سینه سپر کرده‌اند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ انسجام و وحدت اظهار کرد: این وحدت و انسجام رمز پیروزی نهایی است.

امام‌ جمعه کاشان بابیان اینکه دشمن از حمایت اسلام و انقلاب ناراحت است، افزود: از آغاز تا به امروز هدف دشمن این بوده که بین انقلاب و نظام و ولایت‌فقیه جداسازی کند و تا الآن به خاطر بصیرت ملت ایران ناکام مانده‌اند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار