نقش روستاهای بخش مرکزی چادگان در توسعه گردشگری

سرپرست فرمانداری چادگان گفت: قرار گرفتن روستاهای حجت‌آباد، آبادچی و درکان در حاشیه رودخانه زاینده‌رود در رونق گردشگری نقش به سزایی دارد.

سرپرست فرمانداری چادگان گفت: قرار گرفتن روستاهای حجت‌آباد، آبادچی و درکان در حاشیه رودخانه زاینده‌رود در رونق گردشگری نقش به سزایی دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، علی استوار صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای حجت‌آباد، آبادچی و درکان اظهار کرد: تشکیل این جلسات باید با منابع موجود کارها را مدیریت کرده و با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی، شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر روستاها به ویژه این 3 روستای بخش مرکزی که در حاشیه زاینده‌رود قرار دارند، باشیم.
وی افزود: قرار گرفتن روستاهای حجت‌آباد، آبادچی و درکان در حاشیه رودخانه زاینده در راستای رونق گردشگری نقش بسزایی دارد که انتظار می‌رود دهیاری با همکاری شورای محل نسبت به برنامه‌ریزی زیرساخت‌های گردشگری اقدام کنند.
سرپرست فرمانداری چادگان گفت: تمامی مسائل و مشکلات مطرح‌ شده در این نشست را اولویت‌بندی کرده و برای رفع مشکلات آن از طریق ادارات شهرستان و استان پیگیری می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: فلسفه حضور مسؤولان در روستاها این است که از نزدیک مشکلات احصا و ضمن بازدید میدانی تصمیماتی عملی شود تا گره‌ای از کار مردم روستاها باز شود.
در این جلسه اعضای شورا درخواست‌های مردم این روستاها را آب‌رسانی به باغات، تعیین تکلیف مدارس قدیمی آموزش و پرورش، مشکلات مرزی با استان هم‌جوار، بهسازی، آسفالت کوچه‌ها و معابر، مشکلات ورزشی، بررسی مکان‌ها و زمین‌های اوقافی، مشکلات منابع طبیعی و حل مشکل اراضی ملی، اجرای طرح هادی و افزایش محدوده روستاها، نظارت بیشتر بر ساخت و سازها عنوان کردند.
سید اسماعیل علوی بخشدار مرکزی چادگان نیز در این جلسه گفت: به منظور بررسی و برطرف کردن مشکلات و نیازهای روستاییان، سرکشی از روستاهای منطقه با حضور مسؤولان شهرستان، به خصوص دستگاه‌های خدماتی، بهداشتی و درمانی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: حضور مسؤولان در روستاها و شنیدن مشکلات مردم راهکاری مهم و هدفمند در حل بعضی از مشکلات روستاها است.
بخشدار مرکزی چادگان با تأکید بر این‌که نتیجه تدبیر دولت در روستاها امید افزایی در روستاییان با تثبیت جمعیت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان است، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات روستاهای این بخش پیگیری لازم تا حصول نتیجه صورت خواهد پذیرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار