پنج طرح درمانی در آران و بیدگل تکمیل شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: پنج طرح بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت این شهرستان تکمیل شده و به زودی در آئینی به بهره برداری می رسد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: پنج طرح بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت این شهرستان تکمیل شده و به زودی در آئینی به بهره برداری می رسد.

مسعود دهقانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای این طرح ها نزدیک به 49 میلیارد ریال می باشد که از سوی دولت و کمک های نیکوکاران تامین شده است.
وی افزود: طرح ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت کریمشاهی در سفیدشهر با اعتبار 15 میلیارد ریال، خانه بهداشت روستای علی آباد کویرات با سه میلیارد ریال، مرکز بهداشت حسین آباد بخش کویرات با 75 میلیارد ریال، پایگاه سلامت امام رضا (ع) با 35 میلیارد ریال و بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی با اعتبار 20 میلیارد ریال است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با اشاره به مشارکت بیش از 90 درصدی نیکوکار آران و بیدگلی در ساخت مرکز سلامت کریمشاهی سفید شهر اضافه کرد: باید از ظرفیت افراد نیکوکار بیشترین بهره را برد چرا که می توانند اقدام های گسترده ای در بخش زیرساخت ها، تجهیزات و درمان این شهرستان انجام دهند.
او همچنین گفت: 2 باب بیمارستان در حال ساخت با مشارکت نیکوکاران آران و بیدگل بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گفته دکتر دهقانی، آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر نزدیک به 100 تخت بیمارستانی در 2 باب بیمارستان دارد که با بهره برداری از طرح های بهداشتی جدید تعداد تخت های این شهرستان به 200 عدد افزایش می یابد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار