بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان درخصوص شرکت در انتخابات

روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان درخصوص انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه منتشر شد.

بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان درخصوص شرکت در انتخابات


به گزارش ایمنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

حماسه سیاسی انتخابات 29 اردیبهشت 1396 در تاریخ معاصر جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی است. شرایط خاورمیانه و کشورهای اسلامی و جهان غرب و شرق بگونه ای است که حکایت جدی از رویارویی اردوگاه بزرگ اسلام با جهان غرب و شرق دارد؛ بخصوص اردوگاه استکبار جهانی و صهیونیست .
مقام معظم رهبری در تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت فرمودند: «بحمدالله شور و شوق انتخابات در سرتاسر کشور در مردم هست؛ مردم خودشان را دارند آماده می کنند. خب این خیلی مهم است؛ این درخشش ملّت ایران در یک حماسه‌ی بزرگ دیگر است. هرکدام از این انتخابات‌ها که شما در آنها شرکت می کنید، یک حماسه است، یک حرکت عظیم مردمی است که جلوی چشم های مردم دنیا قرار می گیرد؛ عزّت ملّت را بالا می برد، قدرت ملّی را افزایش می دهد.»
آن چیزی که مهم است ابتدا حضور چشمگیر ملی و مردمی و دوم با بصیرت سیاسی و شرایط و وضعیت فعلی جامعه انتخاب اصلح را داشته باشند. اگر خواستیم از تنگناهای فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی و سیاسی به خوبی عبور کنیم باید سعی کنیم بهترینها را انتخاب کنیم.
روابط عمومی حوزه علمیه استان اصفهان از امت خداجوی استان اصفهان که در تمام صحنه های انقلاب اسلامی ایران ممتاز بوده اند دعوت می کند که همراه با علما و روحانیت و طلاب در صف یکپارچه حماسه سیاسی استانمان بپیوندند و با نیت قربه الی الله و ادای تکلیف سیاسی به پای صندوق ها حاضر شوند و رای خود رابه صندوق بیندازند.
هر رای که به صندوق انداخته می شود تیری از طرف خیمه گاه اسلام به طرف دشمنان اسلام است؛ و همچنین باعث تقویت رئیس دولتی است که به رئیس جمهوری انتخاب می شود.
از نقطه نظر منطقه ای رای دادن به شوراهای اسلامی و نیز سبب پیشرفت و توسعه همه جانبه فرهنگی ؛ اجتماعی ؛ اقتصادی ؛ سیاسی و تفریحی شهرمان و روستایمان خواهد شد.
امید است با این قدم کوتاه سیاسی دل رهبرمان و شهدا و امام شهدا را خوشحال کنیم و به وظیفه مان عمل کرده باشیم.
ملاکها وانتخاب کاندیدای اصلح همان چیزهایی است که در بیانات مکرر رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای دامه برکاته آمده است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار