مردم با انتخابات امانت را به امانتدار می‌سپارند؛ نه به دست نااهلان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائل مهمی که نظام را حفظ می کند، نصب مدیرانی است که با رای مردم در جایگاه‌های ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراها نصب می‌شوند و در حقیقت امانت را به امانتدار می‌سپارند نه دست نااهلان و نامحرمان.

مردم با انتخابات امانت را به امانتدار می‌سپارند؛ نه به دست نااهلان


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام احمد سالک صبح امروز با حضور در مسجد نورباران اصفهان و انداختن رای خود در صندوق‌های اخذ رای اظهار داشت: با وجود تلاش دشمن بر ایجاد ناامنی در کشور اکنون شاهد آرامش و آسایش بسیار خوبی بر کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم تا پایان انتخابات امروز شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم، افزود: این نکته مهم است که از جمعیت 80 میلیون نفری ایران، بیش از 56 میلیون نفر در سراسر کشور واجد شرایط رای‌دادن هستند و می‌توانند رای بدهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه حضور گسترده مردم معنا و مفهوم خاصی دارد چراکه قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان اسلام را نشان می‌دهد، تصریح کرد: امروز حضور حداکثری را مردم با تمام وجود درک کردند و از ساعت 8 صبح همزمان با بازگشایی شعب اخذ رای حضور خود را اعلام کردند و ما این شلوغی را غنیمت می‌دانیم.

وی گفت : مردم ما از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های دفاع از انقلاب بودند و بعد از پیروزی انقلاب در تمامی صحنه‌ها حضور داشتند به ویژه مردم اصفهان که در جنگ وفعالیت‌های مختلف حضور داشتند، 38 سال از انقلاب می‌گذرد و می‌توان گفت هر ساله انتخابات در کشور برگزار شده است و حضور پرشور مردم در انتخابات قابل تقدیر است.

سالک بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نوعی عشق به نظام را به جهانیان القا می‌کند و این عشق انگیزه دینی، علمی، بصیرتی، فهم عمومی و انگیزه تحت تاثیر مسائل اسلامی را داراست، مردم با تمام وجود درک کردند که باید این نظام را با تمام وجود خود حفظ کنند چرا که امام(ره) فرمودند، حفظ نظام از اوجب واجبات است و یکی از مسائل مهمی که نظام را حفظ می کند، نصب مدیرانی است که با رای مردم در جایگاه‌های ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراها نصب می‌شوند و در حقیقت امانت را به امانتدار می‌سپارند نه دست نااهلان و نامحرمان.

وی ادامه داد: من به نوبه خود در مقابل مردم سر تعظیم فرود می آورم و از همه مردم و از افرادی که در منازل خود هستند، خواهش میکنم این حضور را پر توان‌تر کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار