بومی سازی نمونه اولیه دستگاه هوشمند انتخاب تشک

جمعی از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر موفق به طراحی و بومی سازی نمونه اولیه دستگاه هوشمند انتخاب تشک در کشور شد.

جمعی از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر موفق به طراحی و بومی سازی نمونه اولیه دستگاه هوشمند انتخاب تشک در کشور شد.به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ استاد راهنمای این طرح پژوهشی، فراهم سازی امکان تعیین استاندارد تشک های طبی و غیرطبی را از مهمترین قابلیت های این دستگاه هوشمند برشمرد و گفت: در این دستگاه حسگرهایی به کارگرفته شده که قادر به تعیین ساختار تشک مناسب ساختار بدنی هر فرد است.
آتا جهانگیر مُشَیِدی افزود:همچنین می توان با استفاده از حسگرهای این دستگاه نقاط حساس بدن فرد خوابیده روی تخت را مشخص و با توجه به ویژگی های فیزیولوژیکی مختص هر فرد، مشخصات تشک را تعیین کرد.
دانشجوی کارشناسی ارشد مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر و مبتکراین دستگاه هوشمند هم گفت: جلوگیری از بروز بیماری های گردن، ستون فقرات و پا مزایای دستگاه هوشمند انتخاب تشک است.
مازیار حسین‌زاده، ساخت این دستگاه را در دو سال با مشاوره متخصصان پزشکی و فیزوتراپی بیان کرد و افزود: با دستیابی به دانش فنی ساخت آن در داخل قیمت آن 20برابر کمتر از مشابه خارجی شده است.
مبتکر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر خواستار حمایت سرمایه گذاران برای تولید انبوه دستگاه هوشمند انتخاب تشک شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار