مسئله آب در اصفهان، ورزش را به حاشیه برده است

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان گفت: باید براساس امکانات موجود و توانمندی‌ها، انتظارات ورزشی ایجاد کنیم، قول های بی اساس انتظارات بی جا ایجاد خواهد کرد و منجر به ناامیدی می شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان گفت: باید براساس امکانات موجود و توانمندی‌ها، انتظارات ورزشی ایجاد کنیم، قول های بی اساس انتظارات بی جا ایجاد خواهد کرد و منجر به ناامیدی می شود. به گزراش ایمنا ، امیررضا خادم پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در همایش تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی شهرضا با بیان اینکه افراد بزرگی همچون شهید همت سند افتخار استان اصفهان هستند، اظهار کرد: متأسفانه نتوانسته ایم قدر و جایگاه شهدا را حفظ و در مسیر آن ها حرکت کنیم، در حالی که همه به شهدا مدیون هستیم.
وی افزود: توسعه امکانات ورزشی یکی از مهم ترین اهداف وزارت ورزش و جوانان است، اما طرح های پیشنهادی و وعده هایی که در این زمینه داده می شود باید براساس امکانات موجود باشد.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه وعده های بی اساس سبب ناامیدی مردم می شود، تصریح کرد: باید از آنچه داریم بهترین بهره برداری را انجام دهیم.
خادم با اشاره به قول مسئولان وزارت ورزش و جوانان مبنی بر ایجاد ۱۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های شهرضا و دهاقان، گفت: از این تعداد دو زمین چمن آماده شده و پیگیری لازم برای جذب اعتبار و بهره برداری از آن‌ها انجام خواهد شد.
وی تأکید کرد: در استان اصفهان باتوجه به اینکه مهم‌ترین مسئله کم‌آبی است، سایر موضوعات به حاشیه رفته و فرصت کمتری برای پرداختن به مسائلی همچون ورزش پیش می‌آید.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به ورزش شهرستاهای شهرضا و دهاقان، اظهار کرد: اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان نیز از منابع مالی استانی برای ورزش شهرضا جذب شده است.
خادم تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان برای ورزش بانوان، ۲۵۰ میلیون تومان برای تکمیل زمین چمن مصنوعی و ۵۰۰ میلیون برای احداث خانه جوان شهرضا اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه امکان ایجاد سالن ورزشی چهار هزار نفری در شهرضا وجود ندارد، تصریح کرد: در گذشته توقعاتی ایجاد شده که ثمره آن ۲۴ هزار طرح نیمه تمام در سراسر کشور است و امروز به علت عدم وجود بودجه کافی برای تکمیل آن ها بلاتکلیف هستند.
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: متأسفانه توزیع مناسبی برای طرح‌ها وجود نداشته است، اگر مدیران به منطقه‌ای سفر کردند طرح‌هایی برای آن هم در نظر گرفتند و اگر به منطقه‌ای سفر نکردند نیز از طرح‌های عمرانی بی‌بهره بوده اند که تمامی این موارد نشان از بی‌برنامگی است.
خادم اظهار امیدواری کرد: با فراموشی بسیاری مسائل همچون اخبار اختلاس‌ها، با روحیه‌ای امیدوار به سوی فردایی روشن حرکت کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار