اطلاعیه شماره ۱۶: توصیه وزارت کشور برای اخذ رای از بی‌سوادان و روشندلان

ستاد انتخابات کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد افراد بی‌سواد و روشندل با حضور فرد مورد اعتماد در شعب در انتخابات شرکت کنند.

اطلاعیه شماره ۱۶: توصیه وزارت کشور برای اخذ رای از بی‌سوادان و روشندلان


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۶ خود آورده است: اعضای محترم شعبه اخذ رأی و نمایندگان فرماندار توجه نمایند افراد بی‌سواد، روشندلان و یا افرادی که به هر دلیل قادر به نوشتن رأی خود نیستند می‌توانند از فرد مورداعتماد همراه خود برای نوشتن برگه رأی استفاده کنند.

اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور: الزامی برای رأی دادن در هر دو انتخابات وجود ندارد
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۵ اعلام کرد: رای دهندگان هیچ الزامی برای رای دادن در هر دو انتخابات جاری ندارند.

در این اطلاعیه آمده است:

اعضای شعب و نمایندگان فرماندار توجه کنند با توجه به همزمانی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، رای دهندگان هیچ الزامی برای رای دادن در هر دو انتخابات جاری را ندارند و مخیرند بنا به تشخیص در هریک از انتخابات جاری نسبت به رای دادن اقدام کنند، مقتضی است اقدام مغایر صورت نپذیرد.

اطلاعیه شماره ۱۴ ستاد انتخابات کشور: برگ‌های رأی هر انتخابات در صندوق مربوط به همان انتخابات انداخته شود

متن کامل اطلاعیه شماره ۱۴ به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره (۱۴)
به اعضای محترم شعب ثبت‌نام و اخذ رأی حوزه‌های انتخابیه‌ای که همزمان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یا میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی را برگزار می‌نمایند، توصیه می‌شود اولاً به رأی دهندگان تذکر دهند که نام نامزد مورد نظر خود را حتماً در برگ رأی مربوط به همان انتخابات درج نمایند. ثانیاً توجه داشته باشند که برگ‌های رأی هر انتخابات در صندوق مربوط به همان انتخابات انداخته شود.


اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخاباتی اطراف شعب امحا شود
متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره (۱۳)
به اطلاع اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی می‌رساند، کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد. لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود. همچنین اگر در طول زمان رأی‌گیری آثار تبلیغاتی از رأی‌دهندگان در شعبه باقی بماند، آنها را نیز امحاء نمایند.
ستاد انتخابات کشور


اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور: در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون وجود داشته باشد
اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور منتشر شد.
متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره (۱۲)
به اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی تأکید می‌نماید، حتماً در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون در دسترس داشته و در تمام طول مدت اخذ رأی، روشن نگه دارند تا دستورالعمل‌های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می‌شود مورد عمل قرار دهند.
اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی می‌باشد.
ستاد انتخابات کشور


اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور: کلیه شعب اخذ رأی از ساعت ۸ صبح آماده اخذ رأی هستند
ستا انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۱ خود آمادگی شعب اخذ رای از کلیه واجدین شرایط را اعلام کرد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره (۱۱)
نظر به آغاز اخذ رأی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور و اولین میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه "اصفهان"، "اهر و هریس"، "مراغه و عجب شیر"و بندرلنگه، بستک و پارسیان" به آگاهی هم میهنان عزیز می‌رساند که طبق گزارش‌های دریافتی از ستادهای انتخابات استان‌ها و شهرستان‌ها، کلیه شعب ثبت نام و اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آماده اخذ رأی از کلیه واجدین شرایط می‌باشند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار