احداث ۴ مرکز معاینه فنی خودرو در جنوب و جنوب غرب اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های امسال این سازمان احداث ۴ مرکز معاینه فنی در جنوب و جنوب غرب اصفهان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های امسال این سازمان احداث ۴ مرکز معاینه فنی در جنوب و جنوب غرب اصفهان است.
مجید طهماسبی در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر ۹ مرکز معاینه فنی در شهر اصفهان فعال است، در این راستا به منظور خدمات رسانی بیشتر به شهروندان اصفهانی و جلوگیری از صف‌های طولانی‌ مراکز، احداث ۴ مرکز معاینه فنی در جنوب و جنوب غرب اصفهان در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: کمیته اجرایی این طرح برگزار شده و به زودی فراخوان احداث این مراکز منتشر می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: در نظر داریم تا پایان سال جاری این ۴ مرکز را احداث و در اختیار شهروندان قرار دهیم.
طهماسبی با بیان اینکه این سازمان اواخر سال ۹۲ با هدف ساماندهی خودروهای باربر درون شهری با مجوز وزارت کشور راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت حدود هفت هزار خودرو سنگین و نیمه سنگین تحت پوشش ۱۲ شرکت فعال حمل و نقل قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: خودروهای سنگین درون‌شهری باید مجوز لازم و پروانه را از سوی سازمان حمل و نقل بار دریافت کنند و در این رابطه از یک ماه آینده تمدید پروانه خودروها آغاز خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از رسالت‌های این سازمان علاوه بر پایش، پیمایش و تخصیص سوخت به خودروهای سنگین، جلوگیری از ورود خسارت خودروهای سنگین به زیرساخت‌های شهر از لحاظ آلایندگی هوا، ایمنی تردد و آسیب به زیرساخت‌های عمرانی شهر است.
طهماسبی با بیان اینکه باید برای جلوگیری از آسیب به زیرساخت‌های شهر برنامه‌ریزی و چشم انداز بلندمدت، کوتاه مدت و میان مدت تعریف شود، ادامه داد: در این راستا به منظور تامین ایمنی و کاهش آلایندگی خودروهای سنگین نخستین مرکز صدور معاینه فنی خودروهای سنگین راه اندازی شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار