شرکت در انتخابات از تفکرات احمقانه دشمن جلوگیری می‌کند

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اثر انتخابات در خارج از کشور اهمیت پیدا می‌کند؛ یعنی دشمنان ما نا امید می‌شوند و سبب می‌شود دشمنان از تفکرات احمقانه‌ای که برخی مواقع به زبان می‌آورند خودداری کنند.

شرکت در انتخابات از تفکرات احمقانه دشمن جلوگیری می‌کند

حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا در رابطه با مشارکت مردم در انتخابات 299 اردیبهشت ماه اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از افتخارات نظام است. آنچه سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود، حضور حداکثری مردم در انتخابات است؛ چراکه دشمنان ما بعد از 38 سال هنوز نتوانسته‌اند کاری علیه نظام انجام دهند.

وی در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات بیان کرد: حضور حداکثری نه تنها در انتخابات، بلکه در روزهای 22 بهمن، روز قدس و 9 دی ماه که از افتخارات این نظام است، سبب شده که دشمن در موضع ضعف قرار گیرد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اهمیت دیگر شرکت در انتخابات این است که مردم باید هوشیار باشند؛ یعنی بدانند آن رأی که می‌دهند در آخرت نیز مورد مؤاخذه قرار می‌گیرد؛ پس باید دقت کنند که فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی در پیامی به مردم شریف ایران ابراز کرد: خواسته ما از مردم این است که حتما در انتخابات شرکت کنند؛ و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضوری حداکثر و پرشور در انتخابات داشته باشند.

شهریاری در رابطه با تأثیر حضور در انتخابات افزود: شرکت در انتخابات در داخل کشور، برای مردم یک عادت همیشگی است؛ اما اثر آن در خارج از کشور اهمیت پیدا می‌کند که دشمنان ما نا امید می‌شوند و سبب می‌شود دشمنان از تفکرات احمقانه‌ای که برخی مواقع به زبان می‌آورند خودداری کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار