اصفهان معدن طنز و طنازی است

هفدهمین شب طنز خنداخند دفتر طنز حوزه هنری اصفهان چهارشنبه نهم مرداد ماه مقابل ساختمان خانه هنرمندان برگزار شد.

هفدهمین شب طنز خنداخند دفتر طنز حوزه هنری اصفهان چهارشنبه نهم مرداد ماه مقابل ساختمان خانه هنرمندان برگزار شد.
این مراسم با اجرای محمود سلطانی و محمد رضایی و همچنین اثرخوانی طنزپردازان مطرح اصفهان از جمله محمد پوررشیدی، آرش فرهنگ پژوه، مسعودصفری، فرید آزاد، نعمت الله عابدی، حسین نصر، حمید ربیعیان، علیرضا محمودی و مرتضی نیکوکار برگزار شد.
محمد پوررشیدی مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هدف برنامه شب طنز ادبی، برگزاری برنامه شاد ادبی در میان عامه مردم است و شادی در چنین برنامه‌های صرفا خنداندن مردم نیست بلکه آشنایی با ادبیات هم در کنار آن وجود دارد.
وی افزود: موضوع این هفده برنامه معمولا به فراخور مسائل روز بوده است. برنامه اخیر درباره گرانی، وضعیت ارز و اختلاس بود و با این مساله توسط طنزپردازان شوخی شد.
وی تصریح کرد: قرار بود این مراسم به صورت فصلی برگزار شود، به دلیل استقبال خوب مردم دستخوش تغییراتی شد و شش ماه ابتدایی امسال در فضای عمومی و به صورت هفتگی اجرا شد.
وی با تاکید بر اینکه اصفهان معدن طنز و طنازی است گفت: ظرفیت بسیار گسترده ای از حیث استعداد طنز در اصفهان و به خصوص در لهجه اصفهانی موجود است و باید به صورت هدفمند از این ظرفیت بهره برد. اگر مطبوعات طنز را شاخص قرار دهیم همواره طنز اصفهانی ها در آن زبانزد بوده است و حرفهایی برای گفتن داشته است.
به گزارش ایسنا، شب طنز خنداخند چهارشنبه اول هر ماه، در مقابل ساختمان خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار