جاده سفیددشت به نوش‌آباد آماده بهره‌برداری است

رییس اداره راه، مسکن و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: جاده سفید دشت به نوش آباد در هفته دولت آماده بهره برداری است.

رییس اداره راه، مسکن و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: جاده سفید دشت به نوش آباد در هفته دولت آماده بهره برداری است.مجتبی آراسته در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: تکمیل این طرح باعث آسان شدن رفت و آمد مردم بخش سفید دشت به نوش‌آباد و مرکز شهرستان آران و بیدگل شده و خطرهای جانی و مالی شهروندان را کاهش می دهد.
وی افزود: این طرح پس از پنج سال وقفه در اردیبهشت سال گذشته با ساخت و تکمیل پل‌ زیرگذر راه آهن نوش آباد آغاز شد که با بهره برداری از آن، مسیر رفت و آمد مردم بخش مرکزی به مرکز شهرستان را حدود 20 کیلومتر کاهش می دهد.
رییس اداره راه، مسکن و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل افزود: این جاده به طول سه کیلومتر ساخته شد و برای اجرای آن هزینه ای معادل 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی استان اصفهان اختصاص یافته است.
وی گفت: برای ساخت این جاده، پل زیرگذر به عرض 15 متر از محل اعتبارات راه آهن جمهوری اسلامی ایران ساخته شد و زیرگذر کوتاه و ناایمن تقاطع راه آهن با نوش‌آباد و جاده سفیددشت مسدود شد.
به گزارش ایسنا، با بهره برداری از جاده سفید دشت به نوش آباد، مسیر مناطق سفید شهر، علی آباد، محمد آباد و یزدل پس از نوش آباد به شهر آران و بیدگل متصل خواهد شد در حالی که قبل از این، شهروندان این مناطق مجبور بودند از مسیر کاشان به مرکز شهرستان برسند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار