کشف حدد 245 کیلوگرم مواد ممخدر در شهرستان

دادستان عمومي و انقلاب نايين از کشف کشف حدود 245 کیلوگرم مواد مخدر در حوزه قضایی نایین خبر داد.

به گزارش روابط عمومي دادگستري كل استان، سيدنصر الدين صالحي دادستان عمومي و انقلاب شهرستان نايين ضمن اعلام اين خبر گفت: در تاریخ 97/5/6 پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر نایین طی کسب اخباری مبنی بر جابجایی یک محموله سنگین، ضمن هماهنگی با مقام قضایی یک دستگاه موتورسیکلت را متوقف و مقدار 51 کیلو و 810 گرم تریاک از آن کشف و ضبط می نمایند.

وی افزود: با توجه به احتمال جابجایی مواد مخدر بیش از این میزان، عملیات جستجو با اخذ دستور قضایی ادامه می یابد و با تلاش مأموران در محلی نزدیک به به محل دستگیری متهم دو دستگاه موتورسیکلت دیگر با مقادیر 40 کیلو و 110 گرم و 64 کیلو و 620 گرم تریاک بصورت رها شده در بیابان کشف می گردد.

صالحی خاطرنشان کرد: همچنین در تاریخ 97/5/8 یک دستگاه اتوبوس که در مسیر زاهدان به سمت تهران در حرکت بود در ایستگاه بازرسی شهید شرافت نایین متوقف و در بازرسی از آن مقدار 88 کیلو و 330 گرم تریاک بصورت جاساز از پشت صندلی های اتوبوس کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب نایین تأکید کرد: متهمان هر دو پرونده دستگیر و با صدور قرار روانه زندان شدند و تحقیقات برای کشف عامل یا عاملان اصلی حمل مواد مکشوفه در حال انجام می باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار