خالدان: هدفم رسیدن به رنکینگ زیر 100 در دنیا است

تنیسور تیم‌ملی ایران گفت: به دنبال کاهش رنکنیگم در دنیا هستم و هدفم رسیدن به رنکینگ زیر 100 در دنیا است.

تنیسور تیم‌ملی ایران گفت: به دنبال کاهش رنکنیگم در دنیا هستم و هدفم رسیدن به رنکینگ زیر 100 در دنیا است.
شاهین خالدان در گفت‌وگو باایسنا، درباره مسابقات فیوچرز گرجستان اظهار کرد: در آخرین مسابقه‌ای که در گرجستان به رقابت پرداختم، موفق به راهیابی به فینال فیوچرز راه یافتم که فکر می‌کنم اولین بازیکن تنیس پس از انقلاب هستم که به این موفقیت دست پیدا کردم. راهیابی به فینال کار دشواری بود به دلیل اینکه از جدول مقدماتی شروع کردم و زمانی که به فینال رسیدم از لحاظ بدنی افت کرده بودم.
وی درباره سخت‌ترین رقیبش در این رقابت‌ها افزود: برای رسیدن به فینال در هشت بازی موفق به شکست رقبای خود شدم که مهمترین حریفم کریستین لوزانو از روسیه و سید دوم رقابت‌ها بود که موفق به شکست 2 برصفر وی که یکی از سرسخت‌ترین بازیکنان این رقابت‌ها بود، شدم.تنیسور تیم‌ملی درباره آینده خود گفت: شرایط مالی اکنون سخت شده است ولی باید مسابقات بیشتری شرکت کنم. امیدوارم بتوانم رنکینگم به زیر 700 برسد تا بتوانم سال آینده مسابقات بزرگ‌تری بازی کنم.
وی ادامه داد: بازی‌های المپیک آسیایی نزدیک‌ترین رقابتی است که باید در آن شرکت کنم که در کشور اندونزی است و تا دوهفته دیگر به این رقابت‌ها اعزام خواهیم شد.
خالدان در پایان درباره آینده خود و اینکه آیا مربی‌گری خواهد کرد یا خیر؟ گفت: هزینه‌های تنیس بالا است. همین الان هم گاهی مربی‌گری می‌کنم تا بتوانم هزینه‌های اعزام به مسابقات را بدست بیاورم. تا جایی که می‌توانم مسابقه خواهم داد تا رنکینگم را به زیر 100 در دنیا برسانم. این کار سخت است اما تلاشم را خواهم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار