بازدید فرماندار شهرستان لنجان از مرکز اهدای خون شهرستان لنجان

فرماندار شهرستان لنجان از مرکز اهدای خون شهرستان بازدید کرد.

فرماندار شهرستان لنجان از مرکز اهدای خون شهرستان بازدید کرد.

فرماندار شهرستان لنجان در این بازدید یکی از اهداف مهم خود را اتمام پروژه های نیمه تمام در شهرستان عنوان کرده و گفت: نقش خیران همواره مهم و کلیدی در بسیاری از امور خصوصا در حوزه سلامت بوده است از این جهت باید از وجود خیران استقبال شود و مسیر برای فعالیت آنها هموار شود.

مهدی صفرخانلو، افزود: متأسفانه وقتی در خصوص پروژه های شهرستان لنجان به سال های قبل باز می‌گردیم و پرونده طرح های نیمه تمام را ورق می‌زنیم در می‌یابیم به دلیل مسایلی چون بروکراسی اداری، سیاسی کاری و ... پروژه های مختلف به صورت نیمه تمام باقی مانده و مطالبات مردمی را به همراه دارد.

فرماندار شهرستان لنجان: یکی از پروژه هایی که بهره برداری آن به درازا کشیده است، پروژه مرکز انتقال خون زرین شهر بوده که با خیر برای ساخت آن ورود پیدا کرده، اما همچنان به دلایل مختلف نیمه تمام باقی مانده و طبق گزارشات ارایه شده این توقف گلایه خیر را به همراه داشته است.

بی مهری به خیران در شرایط سخت اقتصادی امروز

وی اضافه کرد: دل‌بستگی خیران به انجام کارهای نیک نباید با بی‌مهری مسئولان و عدم حمایت آنها مواجه شود بلکه باید دست چنین افرادی که در شرایط سخت اقتصادی به فکر مردم هستند را به گرمی فشرد و انها را مورد حمایت همه جانبه قرار داد.

صفرخانلو افزود: برای اتمام و بهره برداری از پروژه سازمان انتقال خون باید تمام قد وارد میدان عمل شود تا در هفته دولت این پروژه به بهره برداری برسد و قسمتی از اعتبارات مورد نیاز برای راه اندازی این مجموعه را نیز تامین خواهیم کرد.

وی یادآور شد: قطعا سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نیز که تعهداتی در این خصوص دارند به تعهدات خود جامه عمل پوشانده تا کام خیر و مردم شهرستان شیرین شود

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار