قول می‌دهم مطالبات را پیگیری کنم

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به فراخوان شبکه‌های برای برگزاری تجمع توسط برخی اصناف در روزهای آینده، گفت: امروز در شهرک صنعتی امیر کبیر و سایر بازارها مشکلی نداریم و نکته مهم این است که هیچ کدام از این فراخوان‌ها صنفی نیستند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به فراخوان شبکه‌های برای برگزاری تجمع توسط برخی اصناف در روزهای آینده، گفت: امروز در شهرک صنعتی امیر کبیر و سایر بازارها مشکلی نداریم و نکته مهم این است که هیچ کدام از این فراخوان‌ها صنفی نیستند.

رسول جهانگیری در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به فراخوان شبکه‌های معاند برای تجمعات صنفی در اصفهان اظهار کرد: تجمع صنفی روز سه‌شنبه شهرک امیرکبیر بهانه دست معاندین داد تا چهارشنبه و پنجشنبه معاندین و برخی افراد سودجو در شهرک اقداماتی را انجام دهند که به هیچ‌وجه از کاسبان شهرک امیر کبیر نبودند.

وی افزود: بعد از تجمع روز سه‌شنبه که مطالباتی مطرح شد جلسه‌ای با حضور هیأت امنا، مسؤولان و فعالان اقتصادی و رئیس اتحادیه خدمات سنگین برگزار و مطالبات آن‌ها را شنیدیم و بعد از آن هم جلسات متعددی برای پیگیری موضوع تشکیل شد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: موضوعاتی نظیر قطعی برق، بدهی‌های شرکت‌های بزرگ دولتی و نیمه دولتی به کارگاه‌های تولیدی، مالیات بر ارزش افزوده قسمت تولید و حذف برخی از کارگاه‌های شمول پرداخت هزینه دولت به تامین اجتماعی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مطالبات باید از طریق قانونی انتقال داده شود، اضافه کرد: خیلی از مطالبات با حضور معاون استاندار و مدیران کل بررسی شد و در مواردی که می‌توانست در استان تصمیم گیری شود، تصمیماتی اتخاذ شد و مواردی نظیر نوسانات قیمت ارز، عدم تامین یا ثبات قیمت مواد اولیه که ملی بود، بنا شد از طریق استانداری به مسؤولان کشوری انتقال پیدا کند.

جهانگیری با اشاره به فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های معاند نسبت به برگزاری تجمع توسط برخی اصناف در روزهای آینده عنوان کرد: امروز در شهرک صنعتی امیرکبیر و سایر بازارها مشکلی نداریم و نکته حائز اهمیت این است که هیچ کدام از این فراخوان‌ها صنفی نیستند بلکه از اسامی و موقعیت اصناف سوءاستفاده استفاده می شود که معمولا کسبه آگاهی دارند وبه لطف خدا موضوع خاصی نیست و مطالبات از طریق مجاری قانونی پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: مطالبات از طریق مجاری قانونی نظیر اتحادیه‌های مربوطه، اتاق اصناف، سازمان صنعت ، معدن تجارت باید پیگیری شود که البته همه مردم می‌دانند الان شرایط کشور شرایط سختی است و ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم، تصمیمات کلان کشوری باید گرفته شود و کسبه نباید این را دال بر بی‌توجهی به خواسته‌های خود بگذارند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان تأکید کرد: به عنوان نماینده اصناف قول می‌دهم مطالبات اصناف را در حد توان پیگیری کنیم و آن‌ها را به مسؤولان مربوطه انعکاس دهیم، اصناف هم دقت کنند که برخی قصد دارند از مطالبات درست آن‌‌ها به نفع خودشان سوءاستفاده و مطالبات را از مسیر صحیح خود منحرف کنند چون همانطور که دیدیم در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از مطالبات صاحبان کارگاه‌های تولیدی شهرک امیرکبیر سوءاستفاده شد.

وی افزود: بزرگترین نعمت امروز کشور امنیت و آرامشی است در ایران اسلامی وجود دارد و همه باید قدر این نعمت را بدانیم چون در سایه امنیت می توانیم کسب‌و‌کار داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار