آذری: یک سال و نیم است که از اشتباهات داوری ضربه خوردیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت:در یک سال و نیم گذشته بارها از ناحیه اشتباهات داوری ضربه خوردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت:در یک سال و نیم گذشته بارها از ناحیه اشتباهات داوری ضربه خوردیم.
سعید آذری در گفت و گو با فارس در مورد نامه اعتراض آمیز به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بخاطر نحوه قضاوت داور بازی با استقلال گفت: این نامه هم شکایت است، هم شکوائیه و هم هشدار! ذوب آهن یک باشگاه کاملا اخلاقی و فرهنگی است اما خسته شدیم که در یک سال و نیم گذشته بارها از ناحیه اشتباهات داوری ضربه خوردیم. در این شرایط سخت اقتصادی که کارخانه ذوب آهن تلاش می‌کند سرپا بماند و هواداران هم از تیم حمایت می‌کنند باید از حق‌مان دفاع کنیم.
وی افزود: دکتر حیدری یکی از بهترین داوران فوتبال ایران است و وریا غفوری هم از جوانمردترین بازیکنان فوتبال ما محسوب می‌شود و خطایی که او روی حبیب‌زاده انجام داد غیر عمد بود اما طبق قوانین داوری فوتبال هر خطای شدید چه عمدی باشد چه غیرعمد مستحق دریافت کارت قرمز است. حیدری در آن صحنه به دلیل اینکه توپ وارد دروازه شد حتی به بازیکن استقلال کارت زرد هم نشان نداد! تا چه زمانی باید این وضع را تحمل کنیم؟! هواداران و مسئولان باشگاه از ما انتظار دارند که از حق باشگاه دفاع کنیم.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: ما در این مدت بارها به تشکیلات فوتبال نامه زدیم و خواستار حفظ منافع باشگاه شدیم اما یک بار هم به نامه ما پاسخ ندادند و حتی ما را صدا نکردند و بگویند تحلیل شما اشتباه بوده است تا خودمان را درست کنیم. برای همین این مرتبه نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال نوشتیم را رسانه‌ای کردیم.
آذری در مورد اینکه از نظر حقوقی در صورت شکایت باشگاه ذوب آهن، کمیته انضباطی می‌تواند به این بازی ورود کند و باعث محرومیت غفوری شود، گفت: وقتی کمیته انضباطی از روی برنامه ۹۰ یک نفر را محروم می‌کند آیا نیاز به شکایت ما دارد؟ نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال زدیم هم شکایت است و هم هشدار. این وضع داوری درست نیست. در بازی استقلال و پیکان بازیکنان همدیگر را درب و داغان کردند! آیا داوران ما نمی دانند که حفظ سلامتی بازیکنان اولین مسئولیت آنها در میدان است؟! من همراه حبیب زاده به بیمارستان هم رفتم و تا زمانی که پزشکان اعلام نکردند که خطری حبیب زاده را تهدید نمی کند خیالم راحت نشد. من مسئولیت حقوقی دارم و اگر یک مو از سر این بازیکن کم می‌شد چه باید می‌کردم؟!
وی افزود: بحث فوتبال و برد و باخت به کنار، سلامتی ورزشکاران مهم‌تر از هر مساله‌ای دیگر است و داوران باید به این مساله توجه کنند. نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال نوشتیم را تا آخر پیگیری می‌کنیم.
آذری در مورد عیادت استاندار اصفهان از بازیکن مصدوم ذوب آهن گفت: از دکتر مهرعلیزاده استاندار محترم اصفهان تشکر می‌کنم و همچنین از جناب شجاعی معاون ایشان و رئیس حراست استاندار اصفهان تشکر می‌کنم. مهرعلیزاده زمانی سرپرست سازمان تربیت بدنی بودند و به ورزش تعلق خاطر دارند و مایه مباهات ما است که چنین استانداری داریم.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد نحوه دریافت پول رضایت‌نامه مرتضی تبریزی گفت: ما یک رویه محرمانه‌ مالی داریم و قرار نیست که همه چیز را بیان کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار