فتاحی: عارف غلامی به عنوان بازیکن آزاد حق انتخاب دارد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه نویی وضعیت هافبک مجارستانی را در یک ماه اخیر رصد و پیگیری کرده است و با وسواس خاصی بازیکن خارجی انتخاب می کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه نویی وضعیت هافبک مجارستانی را در یک ماه اخیر رصد و پیگیری کرده است و با وسواس خاصی بازیکن خارجی انتخاب می کند.
رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره خرید کومان بازیکن سکو نشین با مبلغ قرارداد بالا گفت: این موضوع صحت ندارد و کومان در تیم ترکیه ای بازی کرده و سکو نشین نبوده است. قلعه نویی فیلم های بازی چند سال اخیر هافبک مجارستانی را دیده و وضعیت این بازیکن را در یک ماه اخیر رصد و پیگیری کرده است و او با وسواس خاصی بازیکن خارجی جذب می کند. در حال حاضر منتظرآی تی سی این بازیکن مجارستانی هستیم و بازی کردن او در هفته سوم بستگی به نظر قلعه نویی دارد.
فتاحی درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه سپاهان گفت: بازیکنان خوبی جذب کردیم و در لیست نفرات تیم 2 جای خالی داریم که در صورت تشخیص قلعه نویی برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید اقدامات لازم را انجام می دهیم.
او ادامه داد: اگر تیم ما در برخی از پست ها نقاط ضعفی داشته باشد و قلعه نویی سرمربی تیم اعلام نیاز کند به طور حتم بازیکن جدیدی را به خدمت می گیریم.
عارف غلامی به عنوان بازیکن آزاد حق انتخاب دارد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت عارف غلامی بیان کرد: غلامی بازیکن آزاد است و حق انتخاب دارد که فصل آینده در کدام تیم بازی کند. من هم از طریق رسانه ها شنیدم که این بازیکن از استقلال پیشنهاد دارد و اطلاعات بیشتری در این باره ندارم.
اختلافات ما با عبداله کرمی بر سر بندهای قرارداد بود
او درباره وضعیت پرونده شکایت عبداله کرمی از سپاهان گفت: ما قبل از بازی اول لیگ برتر با کرمی تسویه حساب کردیم تا بتوانیم از بازیکنان جدید خود استفاده کنیم. البته مشکل ما با کرمی بر سر پرداخت مطالبات مالی اش نبود و اختلافاتی در بندهایی از قرارداد با یکدیگر داشتیم. مسئولان فوتبال اصرار داشتند که باشگاه سپاهان قبل از هفته اول باید تنها بدهی خود را بدهد اما تیم های دیگر یک هفته فرصت داشتند تا بدهی های خود را تعیین تکلیف کنند. امیدوارم عدالت میان همه تیم ها برقرار باشد و تنها برای سپاهان اجرا نشود.
فتاحی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه تمرینات تیم از امروز برای آمادگی در هفته سوم لیگ برتر آغاز می شود و امیدوارم روند رو به رشد خود را در ادامه بازی ها بتوانیم ادامه بدهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار