بازگشت سهميه سوخت ناوگان دیزلی

مديركل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان اصفهان گفت: با پيگيري هاي انجام شده از سوی سازمان براي رفع مشكلات تامين سوخت ناوگان ديزلي، سهميه اين ناوگان به روند قبلي بازگشت.

مديركل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان اصفهان گفت: با پيگيري هاي انجام شده از سوی سازمان براي رفع مشكلات تامين سوخت ناوگان ديزلي، سهميه اين ناوگان به روند قبلي بازگشت.
مهدي خضري در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اينكه يكي از مطالبات رانندگان حذف ملاحظات منطقه اي عرضه سوخت بود، اظهار كرد: خوشبختانه با تصميم گيري سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي كشور و بر اساس تصميم كارگروه راهبري سيستم جامع پيمايش اين مشكل حل شد و از اين پس توزيع با عنوان جدول سراسري اعمال خواهد شد.
وي ادامه داد: روند اعمال و اجراي كاهش سهميه پايه ناوگان كه از خرداد ماه براي گروه‌هاي ظرفيتي بالاي 30 تن اعمال شده بود نيز متوقف شد و از اول شهريورماه به مقدار تخصيصي قبل باز مي‌گردد.
مديركل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان اصفهان روند رسيدگي به مطالبات رانندگان در حوزه اختيارات اين سازمان را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: بخشي از مطالبات رانندگان در حوزه اختيارات سازمان حمل و نقل جاده اي، بخشي در حوزه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و بخشي در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.
وي با بيان اينكه يكي از خواسته هاي رانندگان تخصیص و پرداخت کرایه بر اساس تن بركيلومتربود، اظهار كرد: در پنجمين جلسه كارگروه ارزيابي و برآورد و نرخ تن - كيلومتر حمل و نقل جاده‌اي كالا، با حضور مسئولان سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و نماينده كانون سراسري انجمن‌هاي صنفي كارفرمايي كاميون‌داران كشور، روش محاسبه تن كيلومتر نهايي شده و به صورت پايلوت در محور تهران- بندرعباس اجرايي خواهد شد.
خضری گفت: تشديد نظارت بر شركت هاي حمل بار نيز به عنوان يكي از دغدغه هاي رانندگان در دستور كار تمام كاركنان مربوطه قرار گرفته است.
وي با تاکید بر اینکه قيمت قطعات، تعميرات و لاستيك در حال حاضر به يكي از مطالبات اصلي اين قشر تبديل شده است، ابراز اميدواري كرد: وزارت صنعت، معدن وتجارت براي حل اين مشكلات چاره انديشی کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار