نجات ۳ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات صفه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۳۷ مورد حریق و حادثه طی ۲۴ ساعت اخیر به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۳۷ مورد حریق و حادثه طی ۲۴ ساعت اخیر به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.
محمد شریعتی در گفت و گو با ایمنا با بیان اینکه طی ۲۴ ساعته گذشته ۳۷ مورد حادثه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شده است، اظهار کرد: تعدادی از این حوادث حریق وحادثه و تعدادی نیز محبوس شدن در آسانسور بوده است.
وی اضافه کرد: رویت مار در کارگاه نجاری و حریق فضای سبز و ضایعات از دیگر ماموریت های آتش نشانی اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه نشت بنزین از تانکر سوخت ادامه داد: نشت بنزین از تانکری با ظرفیت ۲۰ هزار لیتر از دیگر حوادث ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان بود که در نهایت با اعزام نیروهای سازمان آتش نشانی به محل این حادثه موارد ایمنی انجام و خودروی حامل سوخت برای تخلیه به محل مورد نظر منتقل شد.
وی گیر افتادن سه نفر در ارتفاعات کوه صفه را نیز از دیگر حوادث ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان اعلام کرد و افزود: برای این حادثه نیروهای امداد و نجات کوهستان آتش نشانی اصفهان اعزام و این سه نفر را سالم به پایین قله هدایت کردند.
شریعتی با اشاره به وقوع یک مورد حادثه در تعمیرگاهی در شهر اصفهان افزود: این حادثه در اثر شستشوی قطعات لوازم با بنزین و تبخیر گازهای حاصل ازماده سوختی بنزین اتفاق افتاد که وقوع حریق را در پی داشت.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه دراین حادثه موارد ایمنی رعایت نشده بود، به دلیل داشتن کپسول خاموش کننده در لحظات اولیه حریق کنترل شد و سپس نیروهای سازمان آتش نشانی به محل این حادثه اعزام و بدون هیچ خسارتی این حریق را اطفا کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار