افرادی که به سهمیه خانواده‌های ایثارگر ایراد می‌گیرند درک درستی ندارند

استاندار اصفهان گفت: باید نسبت به فردی که به شما می‌گوید از سهمیه استفاده می‌کنید با دلسوزی کامل رفتار کنید.برای اینکه او نمی‌فهمد که این حرف‌ها را می‌زند

استاندار اصفهان گفت: باید نسبت به فردی که به شما می‌گوید از سهمیه استفاده می‌کنید با دلسوزی کامل رفتار کنید.برای اینکه او نمی‌فهمد که این حرف‌ها را می‌زند
به گزارش ایسنا ، محسن مهر علیزاده عصر روز گذشته (دوشنبه ) در همایشی با عنوان نقش نخبگان زن در توسعه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جمع بانوان نخبه خانواده‌های ایثارگر، شهدا و جانباز با اشاره به اینکه در هر جامعه‌ای پرورش و بزرگ داشت نخبگی به توسعه آن جامعه می‌انجامد، اظهار کرد: در آن جامعه‌ای که نخبگانی به شکل خاص و به شکل معنوی و ترجیحاً از خانواده‌های شهدا، ایثارگر و جانباز تکریم کنند آن جامعه موفق‌تر خواهد بود.
وی بابیان اینکه ایثارگران، شهدا و جانبازان راهی را از خود نشان دادند که دنیا را متحول کرد، افزود: از خانواده‌های شهدا این انتظار می‌رود که برای ترقی و توسعه جامعه بیشتر تلاش کنند.
استاندار اصفهان تصریح کرد: بیشتر از آنکه جامعه از نخبگان خانواده‌های شهدا انتظار داشته باشد باید این خانواده‌ها بیشتر در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه گام بردارند.
مهرعلیزاده با بیان اینکه باید مسیر پدران خود را ادامه دهید زیرا آنان این مسیر را ایجاد کردند، گفت: انتظار می‌رود که در جهت حفظ این مسیر بیشتر تلاش کنید. این مسیر یک مسیر روشن در جهت عوض کردن زندگی بشر است.
وی افزود: باید باور داشته باشیم که راه شهدا یک راه درستی است و باید در این مسیر گام برداریم.
استاندار اصفهان با اشاره به شکایت‌های چند عضو خانواده شهدا و جانبازان از عدم رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها برای یافتن شغل مناسب با توجه به مقطع تحصیلی‌شان، افزود: برخی از اعضای نخبه خانواده‌ها می‌گویند ما از نگاهی که جامعه به ما دارد بیزاریم که بیان می‌کنند این افراد از سهمیه‌شان استفاده می‌کنند.
مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: شخصاً به نقش نخبگان در جنگ اقتصادی معتقدم که آن‌ها در جهادی کار کردن شانه خالی نمی‌کنند. فرزندان این خانواده‌ها نسبت به سایرین یک برتری دارند که همان ادامه دهنده راه پدران
خود هستند.
وی گفت: افرادی که نسبت به امتیازات این خانواده‌ها و سهمیه آن‌ها صحبت می‌کنند آدم‌های کوچکی هستند. زیرا پدران شما در آن زمان ممتاز در جامعه بوده‌اند. شهامت، ایمان و نترس بودن پدران شما این آرامش را نصیب ما کرده است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه نخبگان این خانواده‌ها باید شجاع‌تر و نترس‌تر شوند، افزود: در حال حاضر که دشمن از هیچ‌چیز فروگذار نمی‌کند و می‌خواهد از هر راهی به کشور ضربه بزند این شجاعت و نترس بودن‌ها مانع موفقیت آن‌ها می‌شود.
مهرعلیزاده گفت: با سعه صدر با مسائل برخورد کنید تا بتوانید این تهمت و افترا را با بزرگواری از خودتان رفع کنید و باید نسبت به فردی که به شما می‌گوید از سهمیه استفاده می‌کنید با دلسوزی کامل رفتار کنید. برای
اینکه او نمی‌فهمد که این حرف‌ها را می‌زند زیرا فهم تجربه یک زندگی اجتماعی خوب را ندارد. نمی‌فهمد که آرامش امروز ناشی از تلاش جانبازان و شهدا است.
وی با بیان اینکه نخبگی می‌گوید با این دسته افراد رفاقت کنیم و نخبگان در نقش روشن‌سازی جامعه به شکل NGOها و سازمان‌هایی منظم باید رفت‌وآمد داشته باشند، اضافه کرد: در این جنگی که دشمن طراحی کرده است باید این نسل ادامه یابد و همچنان بماند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار