سه متخلف شکار در کاشان دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از دستگیری سه نفر متخلف به جرم شکار غیرمجاز در محدوده مناطق آزاد این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از دستگیری سه نفر متخلف به جرم شکار غیرمجاز در محدوده مناطق آزاد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین خادمی روز سه شنبه به خبرنگاران کاشان گفت: سه متخلف که بدون مجوزهای لازم در حال شکار حیوانات در محدوده مناطق آزاد این شهرستان بودند، با همکاری یگان حفاظت محیط زیست نطنز دستگیر شدند.
وی افزود: لاشه یک راس میش به همراه یک قبضه اسلحه و برخی ادوات شکار کشف و پس از تکمیل پرونده به همراه متخلفان تحویل مرجع قضائی شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان بیان کرد: همچنین ماموران یگان حفاظت در حال گشت زنی در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک یک قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه تعدادی فشنگ کشف کردند.
وی تاکید کرد: شکار و یا اقدام به شکار بدون مجوزهای لازم در محدوده زیستگاه های حیات وحش جرم محسوب شده و قابل تعقیب و مجازات می باشد.
به گفته خادمی، 50 نفر شکارچی متخلف در این ارتباط سال گذشته در شهرستان کاشان دستگیر و تعداد زیادی ادوات شکار، هفت قبضه اسلحه غیرمجاز و 10 قبضه اسلحه مجاز از آنها توقیف شده بود.
کاشان با مساحت هفت هزار و 800 کیلومترمربع دارای یک منطقه حفاظت شده با نام قمصر و برزک به وسعت 60 هزار هکتار می باشد که 20 گونه پستاندار، 15 گونه خزنده، 50 گونه پرنده و یک گونه دوزیست را در خود جای داده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار