رحمانی: هنوز کاملا آماده نیستم

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز کاملاً آماده نیستم اما در ۲، ۳ هفته اخیر بهتر شده‌ام و امیدوارم بتوانم در هفته‌های آینده به سپاهان کمک کنم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز کاملاً آماده نیستم اما در ۲، ۳ هفته اخیر بهتر شده‌ام و امیدوارم بتوانم در هفته‌های آینده به سپاهان کمک کنم.
به گزارش تسنیم ، بختیار رحمانی پس از تساوی بدون گل سپاهان برابر پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم پیکان امروز بسیار دفاعی و بسته بازی کرد، اما امیدوارم بتوانیم این تساوی را در بازی‌های بعدی جبران کنیم. از هواداران سپاهان هم بسیار ممنونم.
هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه چرا برابر پیکان بازی نکرد، گفت: هر زمان آقای قلعه‌نویی صلاح بداند، چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه بازی خواهم کرد و یا روی نیمکت می‌نشینم. قلعه‌نویی تمریناتم را زیر نظر دارد و باید بیشتر تمرین کنم و خودم را به سایر بازکنان برسانم، چون دیر به تیم اضافه شدم.
رحمانی افزود: اینکه بگویم صد درصد آماده بازی هستم درست نیست. در 2 بازی قبلی هم که به زمین رفتم لطف قلعه‌نویی بود که دوست دارد زودتر به ترکیب تیم برسم و ان‌شاالله در هر بازی که سرمربی تیم صلاح بداند، بازی می‌کنم.
وی اضافه کرد: هنوز کاملاً آماده نیستم اما در 2، 3 هفته اخیر بهتر شده‌ام و امیدوارم بتوانم در هفته‌های آینده به سپاهان کمک کنم.
رحمانی درباره 2 امتیازی که سپاهان برابر پیکان از دست داد و نتوانست به صدر جدول برسد، اظهار داشت: حیف شد، اما هنوز در اول راه هستیم و امتیاز تیم‌ها به هم نزدیک است و با حمایت هواداران جبران می‌کنیم. امروز هواداران از نتیجه کمی ناراحت شدند ولی مطمئن باشند جبران می‌کنیم.
هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره کیفیت ولادمیر کومان هافبک مجاری سپاهان و اینکه آیا می‌توانند یک زوج خوب در ترکیب سپاهان تشکیل دهند، تصریح کرد: همه بازیکنان سپاهان خوب هستند. کومان تنها چند روز است که به تیم اضافه شده و بدنش کمی جای کار دارد و قطعاً در بازی‌های بعدی بهتر خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار