بلاتکلیف بودن اتومبیلرانان اصفهانی برای انجام تمرینات

نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: اتومبیلرانان این استان به دلیل غیراستاندارد اعلام شدن پیست نقش جهان برای انجام تمرینات در این پیست بلاتکلیف هستند.

نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: اتومبیلرانان این استان به دلیل غیراستاندارد اعلام شدن پیست نقش جهان برای انجام تمرینات در این پیست بلاتکلیف هستند.
زهرا پیکان پور در گفت و گوی بایرنا افزود: پیست اتومبیلرانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان 2 سال قبل برای تمرینات و مسابقات آماده و به بهره برداری رسیده بود اما سال گذشته، فدراسیون اتومبیلرانی، این پیست را غیراستاندارد اعلام کرد.
وی تصریح کرد: تعطیلی این پیست، تمرینات اتومبیلرانان اصفهان را با مشکل مواجه کرده است و اتومبیلرانان در پارکینگ مجموعه ورزشی نقش جهان تمرین می کنند.
نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان با اشاره به اینکه مسابقات اخیر اتومبیلرانی این استان نیز در پارکینگ ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، افزود: مدت هاست که پیگیر رفع مشکلات پیست نقش جهان هستیم اما این تلاش ها تاکنون بی نتیجه بوده است.
وی با بیان اینکه از سال گذشته شهرستان های این استان با برگزاری کلاس های آموزش اتومبیلرانی در بخش بانوان فعال شده اند خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 50بانو در استان اصفهان در رشته اتومبیلرانی فعالیت دارند.
پیکان پور گفت: اتومبیلرانان زن استان اصفهان طی پنج سال اخیر در کلاس های اسلالوم، درگ و سرعت در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان های برتر دست یافته اند.
نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان افزود: ماه گذشته مسابقات اسلالوم کشوری به میزبانی اصفهان برگزار شد که عنوان قهرمانی یکی از کلاس ها توسط اتومبیلران اصفهانی کسب شد.
وی با اشاره به اینکه شهریور امسال مسابقات اتومبیلرانی سرعت به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود بیان کرد: رشته اتومبیلرانی در بخش بانوان و آقایان اعزام برون مرزی ندارد و آقایان نیز در بخش فرمول با هزینه های شخصی در مسابقات بین المللی شرکت می کنند.
پیکان پور همچنین درباره مربیگری رشته اتومبیلرانی در اصفهان تصریح کرد: هم اکنون این استان، مربی اتومبیلرانی بانو ندارد ولی چند نفر از اتومبیلرانان در حال پیگیری برای دریافت مربیگری این رشته اند.
وی درباره رشته موتورسواری بانوان نیز گفت: این رشته سال گذشته در استان آغاز به کار کرد و اکنون 15 بانو در رده جوانان که نیمی از آن ها از شهر اصفهان هستند در رشته موتورسواری فعالیت می کنند.
نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با بیان اینکه تنها دو مربی خانم رشته موتورسواری در کشور وجود دارد افزود: بانوان موتورسوار استان اصفهان در پیست های محصور با مجوز فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، تمرین می کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار