نوروزی: شرایط مالی شهرداری‌ها فعلا مناسب نیست

شهردار اصفهان گفت: شرایط مالی شهرداری‌ها فعلا مناسب نیست. درآمدهای گذشته به دلیل رکود ساخت و ساز و برخی مشکلات وجود ندارد.

شهردار اصفهان گفت: شرایط مالی شهرداری‌ها فعلا مناسب نیست. درآمدهای گذشته به دلیل رکود ساخت و ساز و برخی مشکلات وجود ندارد.
به گزارش ایسنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی سلام اصفهان خطاب به شهروندان گفت: تا کنون از وضعیت نامناسب آب و مشکلاتی که برای فضای سبز اصفهان رخ داده است صحبت کرده‌ام.
وی ادامه داد: از مردم تقاضا دارم در مصرف آب به صورت جدی صرفه‌جویی کنند و امیدوارم با تلاشی که همکاران و کارگران شهرداری انجام می‌دهند درخت‌های اصفهان شاداب بمانند.
شهردار اصفهان گفت: شرایط مالی شهرداری‌ها فعلا مناسب نیست. درآمدهای گذشته به دلیل رکود ساخت و ساز و برخی مشکلات وجود ندارد. بنابرین باید با تدبیر شایسته و وضع مصوبات مناسب به سوی درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها حرکت کنیم تا کیفیت و کمیت خدمت برای شهروندان روز به روز افزایش پیدا کند.
نوروزی با اشاره به اجلاس کلانشهرها که در روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد تصریح کرد: شهرداران در خصوص ارائه پیشنهاد به دولت و مجلس برای توسعه درآمدهای پایدار به گفت‌وگو پرداختند. این نشست نتایجی به همراه داشت و امیدواریم با اصلاح قوانین و وضع مقررات جدید شهرداری‌ها بتوانند به سوی درآمدهای پایدارحرکت کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار