احداث ۳ ورزشگاه سرپوشیده در سال جاری

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: به دنبال ارتقا سرانه ورزشی در محلات شهر اصفهان امسال ۳ ورزشگاه سرپوشیده در منطقه ۱۴ احداث می شود.

احداث ۳ ورزشگاه سرپوشیده در سال جاری


علی شمسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارتقا سرانه ورزشی به منظور افزایش نشاط عمومی در محلات در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد در همین راستا در سال جاری ۳ ورزشگاه در منطقه ۱۴۴ احداث می شود.

وی با اشاره به مشخصات فنی ورزشگاه های منطقه عنوان کرد: ورزشگاه رزمی امام خمینی (ره) در شهرک امام خمینی(ره) با اعتبار ۲ میلیارد تومان در نیمه اول سال جاری احداث می شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه احداث ورزشگاه ارزنان در محله ارزنان با اعتبار ۲ میلیارد تومان اجرایی می شود، ادامه داد:عملیات اجرایی ورزشگاه عمان سامانی در محله عمان سامانی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در نیمه اول سال جاری انجام می شود.

شمسی با اشاره به دیگر پروژه های منطقه گفت: در سال جاری آسفالت معابر فرعی و اصلی منطقه با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه آسفالت معابر فرعی منطقه در دست اجراست و تا پایان سال جاری نیز تکمیل می شود، ادامه داد: در این راستا آسفالت معابر محله های دوطفلان و محله آزادی در دست اجراست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار