آذری : باشگاه تمام هزینه‌های درمان حبیب‌زاده را می‌دهد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: وقتی ورزشکاری از مجوعه ذوب‌آهن مصدوم می‌شود باشگاه تمام هزینه‌های آن را می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: وقتی ورزشکاری از مجوعه ذوب‌آهن مصدوم می‌شود باشگاه تمام هزینه‌های آن را می‌دهد.
سعید آذری در گفت‌وگو با میزان، در مورد اینکه آیا از شرایط تیمش در 3 بازی ابتدایی لیگ رضایت دارد و آیا برای رسیدن به صدر جدول فشاری روی ذوب‌آهن وجود خواهد داشت: هیچ فشاری روی تیم ما نیست چون هیچ قولی به کسی نداده‌ام. ما تا الان 5 امتیاز گرفتیم که 4 امتیاز خارج از خانه و یک امتیاز هم مقابل استقلالی بود که همه دیدند با تراکتورسازی چه کار کرد.
وی ادامه داد: در بازی با استقلال هم کاملا حق‌مان را خوردند. بازیکنی به ما 2 گل زد که باید اخراج می‌شد. در کل ما با توجه به زمانبندی و اهدافی که داریم پیش می‌رویم و به اهداف‌مان می‌رسیم.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که اهداف مورد نظر تیمش چیست، گفت: اهداف خیلی خوبی داریم!
آذری در خصوص اینکه آیا باشگاه ذوب‌آهن هزینه‌های درمانی رضا حبیب‌زاده که در بازی با استقلال به شدت مصدوم شد را می‌دهد، تاکید کرد: پس چه کسی باید هزینه‌ها را بدهد؟! شرایط باشگاه ذوب‌آهن با بقیه باشگاه فرق می‌کند و وقتی ورزشکاری از مجوعه ذوب‌آهن مصدوم می‌شود باشگاه تمام هزینه‌های آن را می‌دهد.
وی در مورد اینکه بعد از مشکلاتی که برای پادوانی به وجود آمد و برای هزینه درمانش با باشگاه استقلال به مشکل خورد، خیلی‌ها فکر می‌کردند برای حبیب‌زاده هم چنین مشکلی پیش بیاید، گفت: ما کاری به باشگاه دیگر نداریم اما ما تمام هزینه‌های بازیکن مصدوم را می‌دهیم. باشگاهی که همه چیزش سیستماتیک است با بقیه باشگاه‌ها فرق می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار