سمن ها نقش موثری در تسهیل ازدواج جوانان دارند

فرماندار سمیرم گفت: سمن ها و تشکل های مردمی نقش موثری در تسهیل امر ازدواج و آغاز زندگی مشترک زوج های جوان دارند.

فرماندار سمیرم گفت: سمن ها و تشکل های مردمی نقش موثری در تسهیل امر ازدواج و آغاز زندگی مشترک زوج های جوان دارند.

به گزارش ایرنا، ' محمد جعفرزاده ' روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در اداره ورزش و جوانان سمیرم از سازمان های مردم نهاد ( سمن ها ) خواست با ترویج فرهنگ سازده زیستی، زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان در زمینه تاسیس خیریه ها در کشور سرآمد است گفت: خیریه ها نیز در امر ازدواج جوانان نقش فعالی دارند و خیریه های استان اصفهان با ورود به این عرصه، دستگیر زوج های جوان شوند.
فرماندار سمیرم اظهارداشت: هنوز بخشی از جوانان دهه شصت ازدواج نکرده اند و سمن ها باید با اقدامات فرهنگی و مشاوره ای زمینه ازدواج آنها را فراهم کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان سمیرم نیز در این نشست، آمادگی این اداره برای همکاری با دستگاهها، نهادهای اجرایی و سازمان های مردم نهاد در امر ازدواج جوانان را اعلام کرد.
' سید محمدرضا فلسفی ' از دانشگاه های آزاد و پیام نور شهرستان سمیرم خواست در موضوعات مختلف بویژه مسئله مهم ازدواج و مشاوره به جوانان با اداره ورزش و جوانان این شهرستان همکاری کنند.
سمیرم با پنج هزار و 200 کیلومتر مربع وسعت، 150 آبادی و روستا، چهار شهر و چهار بخش مرکزی، دناکوه، وردشت و پادنا با افزون بر 100 هزار نفر جمعیت ثابت و عشایری، در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار