خبرنگاران به دنبال ایجاد نشاط در جامعه باشند

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به برخی مشکلات موجود در کشور، بر لزوم تلاش خبرنگاران در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه تاکید کرد.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به برخی مشکلات موجود در کشور، بر لزوم تلاش خبرنگاران در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد شنبه شب در آئین قدردانی از فعالان رسانه ای شهرستان آران و بیدگل گفت: خبرنگاران در شرایطی که دشمنان با ایجاد جنگ روانی به دنبال ایجاد التهاب در جامعه هستند، باید در راه عمل به مسئولیت سنگین حفظ وحدت و آرامش تلاش بیشتری داشته باشند.
وی افزود: رسالت فعالان رسانه ای در شرایط حساس کنونی تنویر افکار عمومی در راستای ایجاد بینش و بصیرت بیشتر، تامین نیازهای اطلاعاتی مردم، بازتاب منصفانه عملکرد و خدمات مسئولان نظام اسلامی است.
فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: انتقادهای خبرنگاران باید در جهت پیشرفت جامعه بوده و تلاش شود تا حد ممکن از پاشیدن بذر ناامیدی با خبرها پرهیز کنند.
او اضافه کرد: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و دانایی زیربنای جامعه ای توسعه مدار و رشد یافته محسوب می شود و 17 مردادماه یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری بارز کسانی است که این رسالت همیشگی را بردوش می کشند.
معینی نژاد عنوان کرد: فعالان رسانه ای پویا نقش انکارناپذیری در ارتقای درک و تحلیل قشرهای مختلف، اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و بسترسازی توسعه روزافزون جامعه ایفا می‌کنند و این مناسبت برای قدردانی از آنهایی است که نسبت به آزادی و کرامت انسان ها را در دنیای پر شتاب و پر هیاهوی امروز اهتمام دارند.
به گزارش ایرنا، جمعی از خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل در ادامه این آئین با اهدای لوح و هدیه هایی تقدیر شدند.
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان در سال 1377 با عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.







ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار