تمدید مهلت استخدام در پلیس فتای اصفهان

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از تمدید مهلت استخدام واجدان شرایط در این پلیس تا ۳۱مرداد خبر داد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از تمدید مهلت استخدام واجدان شرایط در این پلیس تا ۳۱مرداد خبر داد.
به گزارش صداوسیما؛ سرهنگ سيدمصطفي مرتضوی گفت: پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان به‌ منظور تأمين نيروي انساني متخصص خود از بين جوانان مؤمن، متعهد، ولايتي، بسيجي، نخبه علمي و کارآمد(مرد) به‌صورت پيماني پنج ‌ساله و در مقطع افسري استخدام مي‌کند.
وي افزود: شرايط اختصاصي استخدام در این پلیس داشتن مدرک تحصيلي ليسانس، فوق‌ليسانس و دکتري در رشته‌هاي مهندسي فناوري اطلاعات با گرايش‌هاي(طراحي و توليد نرم‌افزار، تجارت، مهندسي برق با گرايش مخابرات امن و رمزنگاري، مهندسي کامپيوتر با گرايش‌هاي نرم‌افزار، هوش مصنوعي و رباتيک، شبکه‌هاي کامپيوتري، معماري سيستم‌هاي کامپيوتري، رايانش امن و از دانشگاه‌هاي دولتي و آزاد است.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان حداکثر سن براي مقطع کارشناسي را 22سال، کارشناسي ارشد 24سال و دکتري 28سال اعلام کرد و گفت: در صورت داشتن کارت پايان خدمت دو سال به سن استخدامي افزوده مي‌شود.
سرهنگ مرتضوی افزود: داوطلبان مي‌توانند برای ثبت نام و آگاهي از شرايط عمومي و تخصصي جذب و گزينش، به سايت رسمي پليس فتا به نشاني www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار