آشکار شدن نخستین تصاویر بی‌ام‌و ۲۰۱۹ Z۴

شرکت بی ام و چندین سال است روی نسل جدید کوپه کامپکت Z4 مشغول کار است و تاکنون گزارش ها و شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد. حال نوبت به برخی تصاویر غیررسمی تازه انتشاریافته می رسد که نشان می دهد خودرو کوپه موردبحث در نسخه تولیدی شباهت فاحشی به نسخه کانسپت دارد.

آشکار شدن نخستین تصاویر بی‌ام‌و ۲۰۱۹ Z۴

وبسایت سخت افزار: شرکت بی ام و چندین سال است روی نسل جدید کوپه کامپکت Z4 مشغول کار است و تاکنون گزارش ها و شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد. حال نوبت به برخی تصاویر غیررسمی تازه انتشاریافته می رسد که نشان می دهد خودرو کوپه موردبحث در نسخه تولیدی شباهت فاحشی به نسخه کانسپت دارد. این تصاویر توسط SupraMVK در Bimmer Post منتشر شد. طراحی جلو و عقب این مدل بسیار متفاوت از نسل پیشین بوده و هیچ شباهتی با مدل قبلی مشاهده نمی شود.

شباهت نسخه تولیدی Z4 با نسخه کانسپت کاملا مشخص است که از جمله باید به چراغ های زاویه دار، جلوپنجره مشبک، ابعاد کوچکتر قسمت جلو و طراحی با خطوط تهاجمی اشاره داشت. در قسمت عقب Z4 جدید شبیه به M40i بوده و با چراغی که طراحی باریکی داشته همراست. البته نباید شباهت بخش عقب آن به سری 8 جدید را بیان نکرد و زاویه تیز شباهت بسیاری به این مدل دارد.

آخرین باری که این مدل را شاهد بودیم از رینگ های براق مشکی برنگ برخوردار بود و خودرو نیز از سقف تاشویی برخوردار است. گزارش های قبلی نشان می دهد Z4 با پیشرانه 6 سیلندر 3.0 لیتری 380 اسب بخاری که بالاترین نسخه بوده، عرضه می شود. با گیربکس کنترل الکترونیکی، قابلیت قفل دیفرانسیل عقب و یک سیستم ترمز پیشرفته می توان انتظارات بسیاری داشت.



متاسفانه بی ام و تاکنون به تاریخ رونمایی نسل جدید Z4 اشاره نکرد اما پیش بینی می شود در اواخر سال جاری یا وایل سال 2019 این رونمایی توسط شرکت باواریایی انجام گیرد. این تصاویر را نیز باید دقیق دانست و بعید به نظر می رسد با دسته ای تصاویر شایعه انگیز رو به رو باشیم که توسط بی ام و منتشر نشده است. همیشه پیش از معرفی شایعات فراوانی پیرامون محصولات منتشر می شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار