مخابرات نحوه تسویه ودیعه‌ها را شفاف‌سازی کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مخابرات و اپراتور همراه اول باید نحوه تسویه ودیعه ها را شفاف سازی کنند، که یکی از راهکارها می تواند تبدیل ودیعه به سهام باشد.

مخابرات نحوه تسویه ودیعه‌ها را شفاف‌سازی کند


به گزارش خبرگزاری ایمنا حمیدرضا فولادگر با اشاره به عدم تعیین تکلیف ودیعه مشترکان همراه اول، اظهار داشت: زمانی که بحث واگذاری شرکت مخابرات مطرح شد، درباره تعیین شرایط ودیعه مشترکان در امیدنامه و سند واگذاری بحث هایی صورت گرفت که با واگذاری شرکت مخابرات و اپراتورها ودیعه مشترکان نیز در صورت های مالی آمد.

وی افزود: در نخستین گزارشی که کمیسیون تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی درباره نحوه خصوصی سازی به صحن ارائه داد، خواستار تعیین تکلیف ودیعه مشترکان شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: کمیسیون صنایع و معادن نیز بارها در نشست با مسئولان اپراتور همره اول بر تعیین و تکلیف و خروج ودیعه های مشترکان از ابهام تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مخابرات و اپراتور همراه اول باید نحوه تسویه ودیعه ها را شفاف سازی کنند، یادآور شد: صورت های مالی ودیعه ها و این موضوع که آیا ودیعه های مشترکان قابل تبدیل به سهام است، یا خیر باید مشخص شود.

فولادگر افزود: اپراتورها معتقدند که از لحاظ قانونی الزامی ندارند، که ودیعه ها تبدیل به سهام سود شود و مشترکان، سهامداران همراه اول شوند.

وی با بیان اینکه ودیعه ها بالاخره در یک زمانی ودیعه ها باید تعیین تکلیف شوند، ادامه داد: به عنوان یک راه حل می توان ودیعه ها را تبدیل به سهام کرد و مشترکان سهامدار همراه اول شوند، تا تکلیف ودیعه ها مشخص شود.

رییس کمیسیون تولید ملی و نظارت بر اجرای صحیح اصل ۴۴ از بررسی و تعیین تکلیف ودیعه های مشترکان همراه اول و مخابرات در کمیسیون متبوعش خبر داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار