اهدایی۸۵۰ کمک‌هزینه جهیزیه به مددجویان کمیته امداد اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۸۵۰ کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج در سال جاری با هزینه‌ای بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نوعروسان و فرزندان پسر مددجویان کمیته امداد اصفهان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۸۵۰ کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج در سال جاری با هزینه‌ای بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نوعروسان و فرزندان پسر مددجویان کمیته امداد اصفهان اهدا شد.
به گزارش تسنیم، محمدرضا متین پور با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا(س) به همه مردم مؤمن و نیکوکار اصفهان، اظهار داشت: تسهیل در ازدواج نیازمندان تحت حمایت از برنامه‌های مهم و اولویت‌های این نهاد در همه سال‌های فعالیت خود بوده است.
وی ازدواج را سنت حسنه پیامبر اکرم (ص) بیان کرد و افزود: کمک به این امر خجسته علاوه بر اجر معنوی و ثواب اخروی، گامی به منظور ریشه‌کنی فقر و خودکفایی جامعه تحت حمایت این نهاد است.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان میزان کمک این نهاد در زمینهٔ ازدواج نیازمندان را در ماه‌های سپری‌شده از سال جاری بیش از 3 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ در قالب بیش از 850 کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان در شرف ازدواج پرداخت شد.
وی با بیان اینکه منابع لازم برای پرداخت این کمک‌هزینه از محل اعتبارات دولتی و همچنین کمک‌های مردم شریف اصفهان تأمین‌شده است، خاطرنشان کرد: با وضعیت اقتصادی کنونی و در شرایطی که قیمت کالاها و خدمات مربوط به ازدواج افزایش‌یافته است برای کمک مؤثر به خانواده‌های نیازمندان و حفظ عزت و آبروی نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مشارکت بیشتر مردم خیر و فداکار اصفهان نیازمند هستیم.
متین پور با اشاره به فراهم شدن امکان پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی توسط کمیته امداد اصفهان، گفت: مردم عزیز استان می‌توانند با شماره‌گیری کد #031*8877* از تلفن همراه، تماس با تلفن نیکوکاری 0968877 از همه خطوط ارتباطی، عضویت در سامانه پیامکی صدقه روزانه به شماره 8877 و همچنین مراجعه به تارنمای اینترنتی www.isfahan.emdad.ir کمک‌های خود را به دست نیازمندان همشهری خود برسانند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار