چرخابی: بدترین نتیجه برای دربی اصفهان مساوی است

یک کارشناس فوتبال گفت: بدترین نتیجه‌ای که ممکن است برای شهرآورد روز جمعه اصفهان رقم بخورد مساوی است، زیرا هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.

یک کارشناس فوتبال گفت: بدترین نتیجه‌ای که ممکن است برای شهرآورد روز جمعه اصفهان رقم بخورد مساوی است، زیرا هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.
حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شهرآورد اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار کرد: شناخت امیر قلعه‌نویی از تیم ذوب‌آهن می‌تواند به سپاهان کمک کند. طی یک‌فصلی که او در ذوب‌آهن کار کرده است بیشتر بازیکنان ذوب‌آهن را می‌شناسد و این برگ برنده این سرمربی پرافتخار به شمار می‌رود. از طرفی ذوب‌آهن تغییرات کمتری نسبت به سپاهان داشته است و بازیکنان این تیم هماهنگ‌تر از رقیبشان هستند.
وی در خصوص مربیان دو تیم گفت: فلسفه کاری دو مربی کاملاً از یکدیگر متفاوت است، اگر از لحاظ فنی بخواهیم مقایسه کنیم، تیم امیر قلعه نویی بیشتر حمله از کناره‌ها و سانت از جناحین را در دستور کار خود قرار می‌دهد در حالی که نمازی سرمربی ذوب‌آهن، آن طور که نشان داده است بیشتر روی حمله از عمق تکیه می‌کند.
این کارشناس فوتبال در رابطه با پیش‌بینی بازی روز جمعه تصریح کرد: هر دو تیم مستحق برد در این بازی هستند. پیش بینی من این است که این بازی یکی از زیباترین دربی‌های چند سال اخیر می‌شود و تماشاگران از تماشای این بازی خسته نمی‌شوند. بدترین نتیجه‌ای که ممکن است برای بازی روز جمعه رقم بخورد مساوی است زیرا هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.
چرخابی با اشاره به این‌که دو تیم تمرینات خود را به موقع شروع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این‌که می‌گویند اول فصل است و هنوز دو تیم به اصطلاح جا نیفتاده‌اند را قبول ندارم. این تفکرات شاید برای تیم‌هایی باشد که سرمربی خود را دیر انتخاب کرده‌اند. سپاهان و ذوب‌آهن برنامه‌ریزی مناسبی داشته‌اند و نقل و انتقالات خود را زودتر از سایر تیم‌ها انجام داده‌اند.
وی در خصوص جابجایی بازیکن بین این دو تیم همشهری گفت: این قانون که دوتیم همشهری نمی‌توانند بازیکن به طور مستقیم از یکدیگر بگیرند درست نیست. خدا را شکر دیگر این مسائل مطرح نمی‌شود. به دلیل بازیکنان مشترکی که در بازی روز جمعه وجود دارد می‌توان به جذاب بودن بازی امیدوار بود.
مربی سابق تیم فوتبال سپاهان در رابطه با پیش‌بینی جایگاه دو تیم در آخر فصل، خاطرنشان کرد: هر دو تیم به خصوص تیم سپاهان از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار