عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی در مبارکه آغاز شد

عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی بخش راه روز چهارشنبه با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در شهرستان مبارکه آغاز شد.

عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی بخش راه روز چهارشنبه با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در شهرستان مبارکه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم عملیات اجرایی باند دوم جاده مبارکه - بروجن به طول حدود 26 کیلومتر و با اعتبار 40 میلیارد تومان، تقاطع غیرهمسطح بلوار امیرکبیر با مشارکت فولاد مبارکه ، شهرداری و شورای شهر مبارکه با اعتبار حدود پنج میلیارد تومان و همچنین تقاطع غیرهمسطح لاو - مجلسی با مشارکت فولاد مبارکه با اعتبار چهار میلیارد تومان آغاز شد.
استاندار اصفهان در این مراسم گفت: با احداث این پروژه ها سالانه از تصادف های جاده ای و نیز تلفات انسانی کاسته می شود.
محسن مهرعلیزاده افزود: شرکت فولاد مبارکه به مسئولیت اجتماعی خود در این پروژه عمل می کند و امید است ما هم با دقت و نظارت بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم و مردم هم رضایت کامل داشته باشند.
وی همچنین در باره عملیات اجرایی سد کوهرنگ گفت: امید است با افتتاح این پروژه نیز از این ایام بی آبی نجات پیدا کنیم و اهتمام مردم، دولت، نماینده های مجلس و خانواده شهدا به تکمیل این پروژه هاست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز گفت: پروژه های نیمه تمام زیادی در کشور و استان داریم و زمان زیادی از آغاز عملیات آنها گذشته و هر چه این زمان طولانی شود هزینه های آن هم زیادتر خواهد شد.
علی مقدس زاده گفت: باید روند نظارت و کنترل پروژه ها بطور دقیق انجام شود و منابع مالی براساس برنامه ریزی برای آن اختصاص یابد.
وی خاطرنشان کرد: بطورکلی راه یکی از شاخصه های توسعه در دنیا محسوب می شود و این سه پروژه که عملیات احداث آن آغاز می شود در حوزه راه تعریف شده و مورد نیاز منطقه است.
شهرستان مبارکه در فاصله 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار