دستگیری پدر کودک آزار مرندی

رئیس دادگستری شهرستان مرند از شناسایی و دستگیری فرد مرتکب کودک آزاری در این شهرستان خبر داد.

رئیس دادگستری شهرستان مرند از شناسایی و دستگیری فرد مرتکب کودک آزاری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش تسنیم، سیف‌الله زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیرو انتشار خبر کودک‌آزاری در فضای مجازی در شهرستان مرند، به محض اطلاع در خصوص شناسایی و دستگیری مرتکب دستورات قضایی لازم صادر شد.
رئیس دادگستری شهرستان مرند با اشاره به اینکه متهم شناسایی شده است، افزود: مامورین برای دستگیری مرتکب و تحویل آن به دستگاه قضایی در حال انجام اقدامات شایسته هستند.
وی خاطرنشان کرد: پیرو انتشار فیلم‌ها و خبر کودک‌آزاری در فضای مجازی، منتسب به یکی از روستاهای مرند، اداره بهزیستی نیز وارد موضوع شده و مراتب را جهت اقدام به اطلاع مرجع قضایی و فرماندهی انتظامی مرند رسانده و موضوع در دست پیگیری است.
به گزارش تسنیم، شهروندان در صورت اطلاع از چنین مواردی، حتما با اورژانس اجتماعی به شماره 123 تماس حاصل نمایند.

مادر این کودک در گفت و گو با رسانه ها ضمن تایید اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی گفت: بنده یک سال و نیم پیش از همسر سابق خود به دلیل عدم پای‌بندی وی به خانواده طلاق گرفتم و جدا شدم.

وی ادامه داد: در طول این مدت همواره از سوی همسر سابق خود مورد تهدید و اذیت قرار گرفته و رنگ آرامش به خود ندیده‌ام؛ وی بارها با تهدید به شکنجه دخترم مرا به انجام کارهای مختلفی وا داشته و در صورتی که از پذیرش درخواست‌های وی امتناع می‌کردم، اقدام به شکستن شیشه و یا در منزل پدری بنده و اقداماتی آزاردهنده از این قبیل می کرد.

مادر کودک گفت: در آخرین مورد و بعد از عدم پذیرش درخواست وی مبنی بر دیدار و ملاقات، وی در نبود من در منزل به خانه آمده و با فریب مادرم، دخترم «نازنین زهرا» را ربوده است.

وی افزود: بعد از مدت کوتاهی از ربودن دخترم توسط همسر سابقم، وی ویدیوهای مربوط به شکنجه نازنین زهرا را به من ارسال و تهدید کرد که در صورت عدم پذیرش خواسته‌هایش حتی دست به تعرض جنسی به دختر خود نیز خواهد زد.

مادر کودک اظهار داشت: من بعد از مشاهده این فیلم‌ها و از اینکه دخترم توسط پدر خودش شکنجه شده و زجر می‌کشید تاب نیاورده و با مصرف چندین بسته قرص اقدام به خودکشی کردم که بلافاصله توسط همسایگان به بیمارستانی در تبریز منتقل شدم و اکنون دو روز است که مرخص شده‌ام.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار