حدادی‌فر: داور ما را عصبی کرد

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: داور با سوت‌های خود بازیکنان ما را عصبی کرد و می‌توانست بازی را بهتر مدیریت کند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: داور با سوت‌های خود بازیکنان ما را عصبی کرد و می‌توانست بازی را بهتر مدیریت کند.
به گزارش تسنیم ، قاسم حدادی‌فر در جمع خبرنگاران درباره شکست 2 بر یک تیمش برابر سپاهان در شهرآورد فوتبال اصفهان اظهار داشت: دربی اصفهان همیشه بازی خوبی از آب در می‌آید و امشب هم بازیکنان 2 تیم تمام تلاش خود را انجام دادند.
وی ادامه داد: عملکرد خوبی در زمین داشتیم اما در 10 دقیقه غافلگیر شدیم و روی 2 ضربه ایستگاهی گل خوردیم. خیلی تلاش کردیم که به بازی برگردیم اما شرایط به شکلی رقم خورد که موفق به این کار نشدیم.
حدادی‌فر با بیان اینکه مستحق این شکست نبودیم تصریح کرد: در کل باختیم و 3 امتیاز حساس این بازی را از دست دادیم و امیدوارم این شکست را در هفته‌های آینده جبران کنیم.
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره کارت زردی که به دلیل اعتراض به داور دریافت کرد گفت: به داور گفتم بازوبند کاپیتانی ذوب‌آهن به دست من بسته شده و اگر من با شما حرف نزنم چه کسی باید این کار را انجام دهد اما داور سریع به من کارت زرد نشان داد.
وی افزود: نباید در مورد داوری حرف بزنم اما داور با سوت‌های خود بازیکنان ما را عصبی کرد. او تمام موقعیت‌های 50-50 را به سود سپاهان اعلام کرد و زمانی هم که اعتراض می‌کردیم کارت می‌گرفتیم. داور می‌توانست بازی را بهتر مدیریت کند اما در کل اتفاقی است که افتاده و دیگر نمی‌توان کاری انجام داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار