ایجاد 2800 شغل در شهرضا در یک سال گذشته

معاون فرماندار شهرضا گفت: برخی فقط خبرهای منفی را به مردم ارائه می‌دهند و فقط از بیکار شدن می‌گویند این در حالی است که دو هزار 800 شغل در یک سال گذشته در شهرضا ایجاد شده است .

معاون فرماندار شهرضا گفت: برخی فقط خبرهای منفی را به مردم ارائه می‌دهند و فقط از بیکار شدن می‌گویند این در حالی است که دو هزار 800 شغل در یک سال گذشته در شهرضا ایجاد شده است .
به گزارش ایسنا، محمدحسین داراب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 50 شهید والامقام دولت در شهرضا، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت بیش از 50 طرح و پروژه در مناطق مختلف این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی گفت: این هفته فرصتی برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی و گزارش کار ادارات دولتی شهرضا به مردم، تقویت همه‌جانبه وحدت و همدلی و نیز توسعه تأثیرگذار مشارکت مردم شهرستان در برنامه‌های دولت است .
معاون فرماندار شهرضا رجایی و باهنر را الگوی دولتمردان دانست و افزود: مهم‌ترین خصوصیت این شهیدان اخلاص بوده که مسئولان نیز باید همواره در این راه گام بردارند .
داراب وظیفه اصلی کارمندان دولت را خدمت بی‌منت به مردم دانست و اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای بازاندیشی در برنامه‌ها و خدمات صورت گرفته است تا با هم‌فکری و حرکت محکم‌تر و برنامه‌ریزی هدفمندانه‌تر برای خدمت بهتر به مردم تلاش شود .
وی ادامه داد: اگر انسان در همه اموری که مسئولیتش را بر دوش دارد آینده‌نگر باشد و پایان و نتیجه و آثار آن کاری را که شروع کرده به دقت مدنظر قرار دهد، این به معنای تدبیر است و چنانچه کار را با تدبیر انجام دهیم در وجود خودمان و در جامعه امید را ایجاد می‌کنیم .
معاون فرماندار شهرضا تصریح کرد: دستگاه‌ها موظف به ارائه عملکرد خود به مردم هستند تا مردم بدانند دولت همیشه در حال خدمت گذاری به مردم بوده و خواهد بود. برخی فقط خبرهای منفی را به مردم ارائه می‌دهند و فقط از بیکار شدن می‌گویند این در حالی است که دو هزار 800 شغل در یک سال گذشته در شهرضا ایجاد شده است .
داراب تصریح کرد: کارمندان دولت همیشه بر رعایت حقوق شهروندی و برخورد خوب با مردم و ارائه بهترین خدمات باید تلاش کنند .
وی اظهار کرد: در واقع ارائه میز خدمت در ادارات در راستای احترام به مردم و حقوق شهروندی بوده که در فرمانداری شهرستان نیز این طرح اجرا شد.
معاون فرماندار شهرضا گفت: متأسفانه بیشترین گلایه ارائه شده مردم نسبت به ادارات شهرستان تبعیض بوده که این امر بسیار ناپسندی است و در صورت گزارش به صورت جدی برخورد خواهد شد .
داراب افزود: همه ما موظف به خدمت عادلانه به مردم در جمهوری اسلامی ایران هستیم و مردم ولی نعمت ما هستند. مردم همیشه با سختی‌ها روبرو شده و آن را پشت سر گذاشته و همیشه حامی نظام بوده و هستند .

وی خاطرنشان کرد: همه ادارات باید عملکرد یک سال گذشته خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داده تا آن‌ها به مردم اعلام کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار