رییس شورای اسلامی زرین شهر ابقا شد

سعید نادی زاده با پنج رای برای دومین سال متوالی به عنوان رییس شورای اسلامی زرین شهر انتخاب شد.

سعید نادی زاده با پنج رای برای دومین سال متوالی به عنوان رییس شورای اسلامی زرین شهر انتخاب شد
.سعید نادی زاده، رییس شورای اسلامی زرین شهر در حاشیه انتخابات هیئت رییسه پنجمین دوره شورای اسلامی در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: یکی از وظایف مهم اعضاء شورای اسلامی شهر و روستا خدمت به مردم است.
وی افزود: تک تک اعضاء شورای اسلامی زرین شهر به خوبی می دانند که با رأی مردم اینجا هستیم و بر همین اساس باید به خواسته آنها احترام گذاشت و مراقب باشیم که نظارت شورای اسلامی زرین شهر با خواسته‌های به حق شهروندان هماهنگی داشته باشد.
رییس شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: شفاف سازی از جمله مسایلی است که در شورای زرین شهر مد نظر بوده چراکه در سال های گذشته برخی از شهروندان به شورا بدبین شده بودند که توانستیم در این مسیر قدم های موثری را برداریم و قطعا این مسیر ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: شورای شهر برای جلب مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصاد شهری و... وظایفی را بر عهد دارند بر همین اساس به دنبال آن هستند تا برنامه‌هایی را تدارک دیده تا تحقق بخش ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهر و شهروندان باشد و در نهایت افق روشنی را برای شهر ترسیم کنند.
نادی زاده اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های شورای اسلامی زرین شهر جلوگیری از روزمرگی است و بر همین اساس تلاش شده از ارایه لوایح غیر ضروری در صحن شورا جلوگیری شده و از سوی دیگر به سمت شناسایی فرصت ها و ظرفیت های شهر و شهرداری حرکت کنیم و در این مسیر به حضور نخبگان علمی و فکری در جلسات شورا بها دهیم.
وی عنوان کرد: حفظ انسجام بین اعضا و تعامل با شهردار برای دستیابی به توسعه پایدار شهری یکی دیگر از اهداف شورای اسلامی زرین شهر است البته این دیدگاه هیچگونه منافاتی با مسئولیت خطیر و مهم نظارتی اعضاء شورای اسلامی شهر نداشته و نخواهد داشت.
به گزارش ایمنا؛ در انتخابات هیئت رییسه پنجمین دوره شورای سعید نادی زاده با پنج رای برای دومین سال متوالی به عنوان رییس شورای اسلامی زرین شهر انتخاب و محمد باتوانی با کسب پنج رای به عنوان نایب رییس شورای اسلامی این شهر انتخاب شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار